וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: ספרד גברה 1:2 על צ'כיה

דויד וייה כבש פעמיים והפך לכובש המצטיין בתולדות הנבחרת. 0:4 ענק להולנד בהונגריה. ניצחונות לצרפת, סרביה ואיטליה

כאשר אנחנו מתקרבים לחצי הדרך בשלב מוקדמות יורו 2012 רוב הבתים כבר מתחילים לקבל צורה ובינתיים הנבחרות החזקות מתקרבות להבטיח את עלייתן לטורניר שיתקיים בקיץ הבא באוקראינה ופולין. משחקי שישי לא הניבו הפתעות כלל. אלופת העולם ספרד אמנם התקשתה מול צ'כיה, אבל הפכה פיגור לניצחון 1:2 בזכות צמד של דויד וייה, שהפך לכובש המצטיין בתולדות הנבחרת.

הולנד עם רגל וחצי באליפות אחרי 0:4 קליל בהונגריה, צרפת פוגשת את לוקסמבורג ואיטליה את סלובניה. במשחקים נוספים סרביה גברה 1:2 על צפון אירלנד ובלגיה ניצחה באוסטריה 2:0. מחר (שבת) יתקיימו משחקים נוספים ובשלישי ישוחק מחזור נוסף במסגרת הקמפיין.

אוהד נבחרת הולנד. רויטרס
ראה רביעייה של הנבחרת שלו. אוהד הולנד/רויטרס

בית ג'

סלובניה - איטליה 1:0

גם הנבחרת של צ'זארה פראנדלי עשתה צעד ענק לקראת יורו 2012 עם ניצחון חוץ על השנייה בבית ערב המחזור. כעת לאיטליה יש 13 נקודות מ-15 אפשריות ועם יתרון שש על פני יריבותיה, האוהדים בארץ המגף יכולים להתחיל לבדוק חבילות לפולין ואוקראינה בקיץ הבא. האיטלקים עלו ללא אנדראה ראנוקיה הפצוע מאינטר, אבל עם חוד מילאנזי של אנטוניו קסאנו וג'מפאולו פאציני - השניים ששיתפו פעולה בסמפדוריה.

פאציני מצא את הקורה בדקה ה-23 והאזורי המתינו עד 16 דקות לסיום כדי לכבוש. שיתוף פעולה מילאנזי הביא את השער כשקסאנו בישל נהדר לטיאגו מוטה שכבש. שער בכורה בנבחרת לקשר, יליד ברזיל, שרשם הופעה שנייה במדים הכחולים. ניצחון גדול לאיטליה על שכנתה.

סרביה - צפון אירלנד 1:2

אחרי התפרעות הקהל הסרבי באיטליה וההפסד הטכני, הנבחרת אירחה ללא קהל בבלגרד ושבה למאבק על המקום השני. בדקה ה-40 עלתה האורחת ליתרון כשכריס ברנט הגביה והבלם הוותיק גארת מקאולי נגח פנימה. מרקו פנטליץ' איזן עבור המארחת בדקה ה-65, תשע דקות אחר כך זוראן טושיץ' הפך את התוצאה וסידר למארחים ניצחון שני בקמפיין.

בית ד'

לוקסמבורג - צרפת 2:0

הסיפור הגדול סביב המשחק הזה היה החזרתם לסגל ולהרכב של שני השחקנים המושעים, פטריס אברה ופרנק ריברי, על ידי לורן בלאן. השניים הושעו בעקבות אירועי החרמת האימון במונדיאל. בינתיים, נבחרת הטריקולור עשתה עוד צעד בדרך להתאוששות מהקיץ המביך. בקמפיין הנוכחי, שנפתח בהפסד לבלארוס, יש לה כבר ארבעה ניצחונות רצופים. הערב, צרפת לא התקשתה מול הנבחרת החלשה שנועלת את הבית עם נקודה אחת. המארחת החזיקה מעמד 28 דקות עד שסמיר נאסרי הגביה כדור חופשי לראשו של פיליפ מקסס, שנגח את הראשון. הטריקולור התקשו מול אחת הנבחרות החלשות באירופה ורק בדקה ה-72 הגיע השני של יוהאן גורקוף, שהרגיע את דפיקות הלב. 0:2 לא מרשים, אבל שלוש נקודות חשובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בית ה'

הונגריה - הולנד 4:0

סגנית אלופת העולם שמרה בקלות על המאזן המושלם בבית עם ניצחון חמישי והיא בדרך הבטוחה ליורו 2012. הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו הייתה במשחק ידידות לפני המונדיאל, אז ניצחו האוראנג' 1:6. הפעם, הולנד הסתפקה במנה מעט קטנה יותר, אבל לא באמת התקשתה מול סגנית המוליכה בבית ה'. למרות ההרכב החסר, ווסלי סניידר, בהופעתו ה-75 במדים הכתומים, ניצח על החגיגה ובנה את שני השערים הראשונים שכבשו רפאל ואן דר וארט ואיברהים אפלאי. אחרי ההפסקה דירק קאוט ורובין ואן פרסי השלימו ערב שכולו כתום.

סניידר פתח נהדר את המשחק. כבר בדקה השמינית הוא מצא את ואן דר וארט, שמתוך הרחבה בעט כדור שטוח לפינה של קיראלי והעלה את הולנד ל-0:1. רגע לפני ההפסקה הכפילה הולנד את יתרונה. סניידר החל במהלך עם מסירה לואן דר וויל, המגן הימני מצא נהדר את אפלאיי ששלח וולה לרשת, 0:2.

המגמה הברורה נמשכה במחצית השנייה. בסיום התקפה מתפרצת בישל ואן פרסי לקאוט את השער השלישי בדקה ה-54 והסיפור נגמר. הולנד המשיכה לרקוד במגרש ושמונה דקות לאחר מכן הצטרף ואן פרסי לרשימת המבקיעים אחרי מבצע משולב של קאוט ו-ואן דר וויל.

בית ט'

ספרד - צ'כיה 1:2

במשך לא מעט דקות בגרנאדה נראה היה שאלופת העולם ואלופת אירופה בדרך להפסד ביתי ראשון מאז נובמבר 2006. צ'כיה הובילה 0:1, הסתגרה היטב וספרד נראתה חסר אונים. למזלה, יש לה בסגל את אחד הווינרים הגדולים בעולם. דויד וייה כבש את השוויון במבצע אישי והוסיף את שער הניצחון בפנדל כדי לקבוע היסטוריה - 46 שערים במדי הנבחרת שהפכו לכובש המוביל של ספרד בכל הזמנים עם שני שערים מעל ראול.

ויסנטה דל בוסקה פתח עם וייה כחלוץ יחיד (פרננדו טורס על הספסל) ולצידו עוד ארבעה חברים מברצלונה. ספרד שלטה בפתיחה, אבל צ'כיה היא זו שהדהימה עם שער יתרון בדקה ה-29. ירוסלב פלסיל שחרר בעיטה מ-20 מטרים ומצא את הפינה של קסיאס. דל בוסקה שלח למערכה את טורס עם פתיחת המחצית השנייה וספרד הגבירה את הלחץ בדקה ה-62 ניסה וייה ממרחק ופספס בסנטימטרים את המסגרת. השוויון הגיע שש דקות מאוחר יותר. וייה קיבל את הכדור בפינה הימנית של הרחבה, הטעה את הובניק ושלח כדור שטוח לפינה של צ'ך. 1:1 בגרנאדה.

עוד חמש דקות חלפו, ובדקה ה-73 וייה השלים את המהפך. אינייסטה הוכשל בגסות ברחבה על ידי יאן רזק. חלוץ ברצלונה ירה את הפנדל חזק לפינה, צ'ך לקח נכון את הפינה אך לא הצליח לעצור. 1:2 לספרד. בדקה ה-90 השאיר את אינייסטה את טורס לבד מול צ'ך, אך החבר לצ'לסי מנע מהחלוץ שער ראשון אחרי תקופה ארוכה והתוצאה נותרה בעינה.

משחק נוסף:

בית א': אוסטריה - בלגיה 2:0
לבלגיה: אקסל ויטסל (6, 50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully