וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר לא מתרגש ממנצ'סטר יונייטד

למרות שפרגוסון מחזר אחריו, שוער שאלקה לא מתכוון לנדוד לקבוצה בחו"ל, אבל לא פוסל אפשרות לעבור לבאיירן מינכן

מנצ'סטר יונייטד אולי בונה על מנואל נוייר, שוערה המוכשר של שאלקה, אבל נוייר כנראה לא ממש בונה על יונייטד. נוייר דחה את האפשרות לעבור לקבוצה שאינה משחקת בגרמניה ומבהיר בראיון למגזין 'קיקר' שהוא מרגיש מחויב לשאלקה, למרות שהוא לא פסל מפורשות את האפשרות שיעבור לבאיירן מינכן.

נוייר, שחתום על חוזה לעונה נוספת בשאלקה, עשוי לחתום על הארכת חוזה נוספת. "אני עדיין רוצה לזכות באליפות בבונדסליגה פעם אחת בקריירה שלי", הבהיר נוייר. "אני יכול לטוס לחו"ל פעמיים בשנה, פעם אחת בחופשת הקיץ ופעם אחת בפגרת החורף, אבל לגבי השאלה אם אני אטוס לחו"ל כדי לשחק כדורגל? חלק מהשחקנים היו אומרים שהם טסים, אבל אני רואה את הדברים אחרת".

למרות מצבה הקשה של שאלקה בליגה, בליגת האלופות נוייר סחב את הקבוצה מגלזנקירשן לרבע הגמר, והוא יפגוש את אינטר במפגש הכפול. גם בגביע הגרמני שאלקה העפילה לגמר. "העדיפויות הן תמיד להצליח ולא משנה כמה אתה שמח, אתה צריך לחשוב על עצמך. כבר זכיתי בגביע הליגה פעמיים ואני מקווה להוסיף תואר גביע גם במאי".

במפגש האחרון בין באיירן לשאלקה בליגה, הניפו אוהדים של הקבוצה הבווארית שלטים שקוראים לנוייר לא להגיע לקבוצתם. נוייר מספר בראיון שהוא לא התרגש מכך. "קיבלתי הרבה תגובות לאחר מכן, גם מאוהדי באיירן, שהתנצלו על מה שקרה", הוא מספר. "זו הייתה סיטואציה מוזרה והיה עדיף שדברים כאלה לא היו מתרחשים. הנהלת באיירן פעלה באופן מקצועי והבהירה לי שזו מחאה קטנה נגדי. זה לא היה נוח גם גם להנהלת באיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully