וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "ברצלונה צריכה להפסיק להתלונן כל כך הרבה"

כוכבה של ארסנל תוקף חזיתית את הקטלאנים: "הם נוטים לנדנד לגבי כל דבר שקורה על הדשא. זה מה שצ'לסי עושה באנגליה"

יש כאלה שעדיין לא מעכלים את זה שהם לא באירופה. אחד כזה הוא רובין ואן פרסי, שמביע תרעומת פומבית על התנהגותה של ברצלונה ומתלונן על התנהגות שחקני האלופה הספרדית במשחקי שמינית גמר ליגת האלופות. כזכור, כוכבה ההולנדי של ארסנל הורחק בגומלין בכרטיס צהוב שני לאחר שבעט בכדור לאחר סימון לנבדל.

"אני לא מבין את כל המהומה על העבירה שביצעתי על מסי", הסביר ואן פרסי בראיון ל'דה טלגרף'. "כולם התעצבנו עליי, אבל לא עשיתי עליו עבירה שונה ממה שאני עושה על היריבים האחרים שלי. אף אחד לא היה מתלונן אם הייתי עושה עבירה על מסצ'ראנו".

בשלב הזה ואן פרסי עבר למתקפה על ברצלונה עצמה, ואמר: "שחקני ברצלונה נוטים לנדנד לגבי כל דבר שקורה על הדשא. הייתי מאוכזב מזה. זה משהו ששחקני צ'לסי עושים באנגליה. ברצלונה היא עדיין קבוצה פנטסטית, אבל היא צריכה להפסיק לנדנד ולהתלונן כל כך הרבה. זה הפך להיות משהו מאוד מטריד על המגרש".

למרות הביקורות, לואן פרסי יש גם מילים טובות להגיד על ברצלונה. "יש לי הרבה כבוד אל ברצלונה", אמר ההולנדי. "אם זה אפשרי להשוות את מה שברצלונה עושה? אני מעריך שברצלונה אפילו יותר גדולה מנבחרת ספרד. למרות זאת, בכל משחק הם יכולים להפסיד. לא הרגשתי נחות משחקני ברצלונה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully