וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: "התקשורת כבר החליטה שרוז יהיה ה-MVP"

מאמן אורלנדו מאוכזב מכך שהמירוץ לתואר הוכרע לכאורה: "רוז נהדר, אבל אין שחקן עם השפעה כמו שיש לדוויט הווארד"

מאמן אורלנדו מג'יק סטן ואן גנדי מאמין שהמירוץ ל-MVP של עונת 2010/11 כבר הוכרע, וטוען כי דרק רוז יזכה בתואר. "אני לא חושב שהמירוץ פתוח", אמר ואן גנדי בשמץ של טרוניה לפני משחק הניצחון על ניו יורק ניקס.

"התקשורת כבר החליטה שרוז יהיה ה-MVP", אמר המאמן, "ומי שמצביע זאת התקשורת, ככה שאני חושב שאין מקום לשאלות. אני מרגיש ככה ממה שאני שומע ורואה. אני חושב שזה גמור".

ואן גנדי אמר לא פעם העונה כי לדעתו יש לשקול את הענקת התואר לכוכב קבוצתו דוויט הווארד, שהנו שחקן ההגנה הטוב בליגה ומציג גם העונה יכולת טובה עם 23.1 נקודות למשחק, 12.9 ריבאונדים ו-2.2 חסימות.

"לדרק רוז יש את זה", הוסיף ואן גנדי, "לא שמעתי או קראתי שמישהו בתקשורת חושב על שחקן אחר בשלב זה, אני אהיה בשוק אם רוז לא ייבחר". ואן גנדי לאורך העונה דחף לבחירתו של הווארד, שקולע רק 1.9 נקודות פחות מרוז ומדורג שני בליגה בריבאונדים, אחוזי קליעה מהשדה (60 אחוז) וחסימות.

"כבר אמרתי שמבחינתי, עם הריבאונדים, הנקודות וההגנה, אין שחקן עם השפעה כמו שיש לדוויט", הוסיף ואן גנדי. "דרק רוז שחקן נהדר, אין לי בעיה אם כולם יצביעו עבורו, יש לשיקגו את הרקורד הטוב במזרח וברור שהוא המנהיג שלהם".

בחירת ה-MVP של העונה נעשית על ידי שקלול הצבעתם של אנשי תקשורת הספורט בארצות הברית, אשר נחתמת ב-14 באפריל, יום אחרי סוף העונה הרגילה. ההכרזה על ה-MVP נעשית מתישהו במהלך משחקי הפלייאוף. בעונה שעברה זכה לברון ג'יימס בתואר ה-MVP כש-116 מבין 123 ההצבעות דירגו אותו כבחירה ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully