וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "במשחק מכריע הייתי רוצה את טוטי ודל פיירו"

מאמן איטליה מתכונן לסלובניה, מסביר מה היה עושה אילו זה היה משחק אחרון ומכריע ודורש: "הצעירים חייבים לפתח אופי"

נבחרת איטליה לא ממש הרשימה מאז פתיחת משחקי מוקדמות יורו 2012. היא בקושי גברה על אסטוניה בחוץ ונפרדה בתיקו ללא שערים מצפון אירלנד, אבל בזכות ניצחון רב שערים על איי פארו וניצחון טכני על סרביה, היא מוליכה את בית ג' עם 10 נקודות ויחס שערים 1:10.

מחר (שישי, 21:45) האזורי יתארחו אצל נבחרת סלובניה ומי שצפויים לפתוח בחוד הם אנטוניו קסאנו וג'מפאולו פאציני, שעד לא מזמן שיתפו פעולה בצורה טובה בסמפדוריה ואחר כך נפרדו בדרכם לשתי המילאנזיות. קסאנו בעצם חזר למדים הלאומיים אחרי שלא הוזמן לפני מספר חודשים בגלל בעיות משמעת בסמפדוריה, כשהפעם עברייני ההתנהגות שהמאמן צ'זארה פראנדלי בחר להשאיר בחוץ הם מריו באלוטלי ודניאלה דה רוסי.

פראנדלי מקווה שהציוות של קסאנו ופאציני יפתור סופסוף את הבעיות בחוד של איטליה, שם לא מוצאים כבר הרבה זמן חלוץ דומיננטי שיוכיח שמקומו בהרכב צריך להיות מובטח. המאמן גם מקווה לראות קצת עמוד שדרה מהשחקנים שאמורים להוליך את הנבחרת בשנים הבאות: "אני אולי צוחק קצת, אבל אם זה היה המשחק האחרון והיינו חייבים שלוש נקודות כדי להעפיל ליורו, הייתי רוצה שפרנצ'סקו טוטי ואלסנדרו דל פיירו ישחקו. אם השחקנים הצעירים רוצים להגיע רחוק, הם חייבים לפתח אופי".

בסוף השבוע האחרון כבש דל פיירו בן ה-36 שער ניצחון עבור יובנטוס, בעוד טוטי בן ה-34 שכבש צמד עבור רומא נגד פיורנטינה, העלה את מאזן שערי הליגה שלו ל-200. בנוסף, אנטוניו די נטאלה בן ה-33 מוליך כרגיל את טבלת מלך השערים של הליגה עם 25 כיבושים ואילו מרקו די ואיו בן ה-34 כבר הבקיע 18 שערים העונה. למרות זאת, פראנדלי יודע שצריך לחשוב גם על העתיד.

"אנחנו בונים עתיד לנבחרת איטליה ולכן אני צריך לסמוך על שחקנים מסוימים יותר מעל אחרים", אמר פראנדלי, שהתייחס גם לבעיות המשמעת הבלתי פוסקות של מריו באלוטלי, שקיבל כרטיס אדום מטופש נגד דינמו קייב בליגה האירופית: "דיברתי איתו והוא מבין שהוא עשה מעצמו צחוק. הוא אמר לי: 'אני זקוק לעזרה. אני תמיד הורס הכל, אבל הנבחרת חשובה לי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully