וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "אנחנו נחושים לזכות ביורו 2012"

שוער נבחרת ספרד חושב רחוק לפני המשחק של אלופת העולם נגד צ'כיה בשישי. דל בוסקה: "הם האיום הכי גדול עלינו כרגע"

בנבחרת ספרד מנסים לשמור על מוראל גבוה לפני המשחק החשוב שלהם במוקדמות היורו ביום שישי נגד צ'כיה (23:00, ספורט2). אלופת העולם, שמדורגת ראשונה בבית ט' עם שלושה ניצחונות ומאזן שערים של 3:10, תנסה להתרחק מהצ'כים, שמפגרים בשלוש נקודות אחריה. מי שנשמע בטוח בסיכויים של ספרד לנצח הוא איקר קסיאס, שכבר חושב רחוק יותר על זכייה בטורניר היורו.

"זה היה קשה להגיע אחרי הגביע העולמי ב-2012", הודה שוערה של ריאל מדריד בראיון ל'מארקה'. "למרות זאת, עדיין יש לנו אמביציה ורצון לזכות באליפות אירופה. הייתה לנו פתיחה מאכזבת אחרי הגביע העולמי ועשינו כמה תוצאות רעות במשחקי ידידות. זהו תור הזהב עבור הכדורגל הספרדי ואנחנו נחושים לזכות ביורו 2012. אף נבחרת לא זכתה בטורניר פעמיים ברצף".

למרות הביטחון הרב, קסיאס גם מזהיר מפני שאננות, ואומר: "כל זה לא היה קורה אם הבעיטה אנדרס (אינייסטה) בגמר לא הייתה פוגשת את הרשת. אנחנו אלופי העולם וכל מה שמגיע עם זה פשוט מדהים".

בינתיים הספרדים כאמור מתכוננים למשחק נגד צ'כיה, ולמרות שהאחרונה נמצאת בירידה מסוימת ואף הפסידה בביתה לליטא, מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה לא מזלזל לרגע: "הם האיום הכי גדול עלינו כרגע. יש להם איכויות פיזיות וטכניות והם היו אחת מהנבחרות הטובות באירופה בשנים האחרונות. נצטרך לבוא למשחק עם הגישה הנכונה כי מספיק ששחקן אחד לא יגיע ככה וזה יוכל לסבך עבורנו את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully