וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת בייל יחמיץ את המשחק נגד אנגליה בשבת

קשר נבחרת ווילס נפצע באימון ולא ישחק איתה במוקדמות היורו. עוד לפני כן, פיטר קראוץ’ אמר על חברו: "הוא רק צעיר שמתפתח"

בווילס מקווים מאוד לתסכל את נבחרת אנגליה במפגש ה-100 בין נבחרות הכדורגל של שתיהן, שיתקיים ביום שבת במסגרת מוקדמות יורו 2012, אבל השכנה הקטנה ממערב קיבלה חדשה לא ממש מעודדת כשהתברר שהנשק הגדול ביותר שלה - גארת בייל, ייעדר אחרי שנפצע באימון אתמול (רביעי).

קשר טוטנהאם סבל מפציעה בגב שהשביתה אותו לשישה שבועות, אבל לאחרונה חזר לפעילות מלאה. יחד עם זאת, אתמול הוא חש מתיחה באימון הנבחרת והיום נסע לקבל טיפולים בלונדון. התרנגולים מקווים שהוא יחלים בזמן למשחק הראשון נגד ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות, ב-5 באפריל.

עוד קודם לכן, מי שדאג לחמם את הגזרה לקראת ההתמודדות הוא פיטר קראוץ', שמבקש שלא תשוו בין בייל לליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו. לאחרונה מירב הפוקוס התמקד בבייל, שחקנה הצעיר של טוטנהאם, כאשר אפילו פאביו קאפלו, מאמן נבחרת אנגליה, הצהיר ואמר שבייל הוא אחד השחקנים הטובים בעולם.

אלא שקראוץ' מצנן את ההתלהבות מחברו לקבוצה ואמר בראיון ל'מירור': "בשנתיים האחרונות גארת נמצא ברמות הגבוהות לצד הטובים ביותר בפרמיירליג, אבל יש לו כברת דרך לעבור כדי להגיע לסטנדרטים של ליאונל מסי. הוא קובע רף גבוה מאוד".

קראוץ' המשיך בהשוואה, וסיפר: "מסי וכריסטיאנו רונאלדו הגיעו למה שהגיעו בעצמם עם כמות השערים התלולה שהם הבקיעו. גארת הוא רק צעיר שמשתפר. לפעמים אי אפשר לגעת בו ומה שהוא עשה לאינטר במשך שני משחקים הראה לאנשים מה הוא יכול ומה הוא יעשה בעתיד". למרות הדברים, קראוץ' עדיין מזהיר מפני בייל, במידה והוא ישחק כמובן, מה שלא נראה כרגע כריאלי, ואומר: "האיום הגדול ביותר הוא גארת. זה לא סוד. אם נוכל לעצור אותו, נוכל לעצור את ווילס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully