וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "דג'וקוביץ' טוב ממני? כבר עברתי דברים כאלה"

השוויצרי ערך מסיבת עיתונאים לקראת טורניר מיאמי: "לא אכפת לי מה אומרים עלי, העיקר שאני מרגיש שאני משחק טניס טוב"

רוג'ר פדרר קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת טורניר מיאמי ודחה בכל תוקף את הדיבורים על כך שהוא כבר מעבר לשיא. שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם, שמחזיק ב-16 תארים כאלה מתחת לחגורה, מחזיק השנה במאזן 3:18, כששלושת ההפסדים היו לנובאק דג'וקוביץ'. RF התייחס לדברים ואמר: "תלוי מי אומר שאני מעבר לשיא. אני לא יודע אם חמישה אחוז או 95 אחוז מהפרשנים אומרים את זה. בסופו של דבר לא אכפת לי מי אומר את הדברים. אני חושב שהייתה לי עכשיו חצי שנה מצוינת".

פדרר, שהפסיד לנולה בחצי גמר טורניר אינדיאן וולס ורוצה לזכות במיאמי בפעם השלישית בקריירה (2005 ו-2006), המשיך והסביר את הזווית שלו: "אני מרגיש שאני משחק טניס ממש טוב, וכרגע נובאק קצת יותר טוב ממני ומכל השאר וזה בסדר. עברתי דברים כאלה כבר בעבר עם רפאל נדאל, אנדי מארי, אפילו עם אנדרה אגאסי, לייטון יואיט ואנדי רודיק. זה פשוט חלק מהמשחק. מעולם לא ציפיתי שאשלוט במשך 15 שנה, זה תמיד עובד בשלבים וזה שלב טוב. אני חושב שבטופ כולם משחקים טוב כרגע, אבל אז אתה שומע שממציאים סיפורים. וזה בסדר כי זה חלק מהמשחק, אבל הכי חשוב שאני לא אושפע מהם".

* בתוך כך, חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי, שהגיע אף הוא לחצי הגמר באינדיאן וולס והפסיד לרפאל נדאל, עלה היום לסיבוב השני במיאמי לאחר ניצחון 4:6, 4:6 מול ריקארדו מלו. ניקולאי דוידנקו הרוסי, לעומת זאת, נפרד מהטורניר לאחר שהפסיד 6:4, 6:3 לקווין אנדרסון הדרום אפריקאי. גם איבן ליוביצ'יץ' סיים את דרכו בטורניר לאחר שהפסיד 7:6, 6:1 לפאולו לורנצי האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully