וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר: "זה משחק של פעם בחיים"

23.3.2011 / 20:24

רמלה דרוכה לקראת הגומלין מול אראס בגמר היורוקאפ (21:00, ערוץ 1). שי דורון: "יש לי חלום לזכות בגביע עם קבוצה ישראלית"

אליצור רמלה תוכל להשלים מחר (חמישי) היסטוריה כשתתארח באראס, צרפת, מול הקבוצה המקומית במסגרת גומלין גמר היורוקאפ (21:00, שידור ישיר בערוץ 1). מחזיקת גביע המדינה הטרייה מגיעה למשחק לאחר שיוויון 61:61 דרמטי במשחק הראשון ברמלה, בו חזרה מפיגור דו ספרתי וחילצה תוצאה סבירה לקראת הגומלין. בנות רמלה הגיעו לצרפת כבר אתמול בצהריים, וערכו שלושה אימונים באולם בו ייערך המשחק. בקבוצה מספרים על מצב רוח מעודד, ואמונה גדולה שגביע היורוקאפ יחזור איתן לישראל.

עיקר הדאגה סביב רמלה נוגע לקפטנית שי דורון, שנפצעה במשחק הראשון בקרסולה, אך חזרה בשלבים המכריעים של המשחק. דורון נחה ביום שני במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף מול מכבי רמת חן, ולמרות שלא תהיה כשירה לחלוטין לקראת המשחק, תעלה אליו ולא תחמיץ את המשחק שאותו הגדירה בפני חבריה "החשוב ביותר ששיחקה בו בשנים האחרונות". בצוות הרפואי של רמלה מטפלים בפציעה של דורון, ובטוחים כי אין ספק שהיא תעלה לפרקט מחר. כ-100 אוהדים ילוו מחר את הקבוצה במעמד ההיסטורי.

"במשחק הראשון לא היינו אנחנו, זה היה אולי המשחק הכי גרוע שלנו העונה", אמרה דורון לקראת המשחק, וגילתה שלפני המשחק מול רמת חן ביקשה מהמאמן עדן ענבר דקות משחק אך הוא התעקש שלא תסכן את עצמה, "יש לי חלום כפול, לזכות בגביע אירופה ולעשות את זה עם קבוצה ישראלית".

"זה משחק של פעם בחיים", הודה ענבר, לו העונה הנוכחית היא חוויה ראשונה באירופה, ואותה יוכל להשלים מחר עם זכייה מפתיעה בגביע. "ראינו איך אראס משחקת ביום חמישי, אנחנו יותר מוכשרים אבל הן יותר אתלטיות, נשתפר מהמשחק הראשון, זה משחק אחד ומי שינצח יניף את הגביע". לגבי הפציעה של הקפטנית שי דורון הוסיף ענבר: "היא מוכנה לסכן את הבריאות שלה בשביל משחק כזה, וזה אומר הכל".

בצרפת לא מדברים רק על כדורסל בהקשר של גמר היורוקאפ. בתקשורת המקומית דווח הבוקר כי בהגעת הקבוצה הצרפתית והאוהדים הורודים לישראל הם התקבלו על ידי קהל עוין, ובאבטחה מוגזמת שכללה שוטרים עם רובים שהונפו באוויר, "הרסו את האווירה של המשחק הראשון עם האווירה העוינת שלא פגשתי קודם לכן", אמרה אחת השחקניות והמאמן ברונו בילר הוסיף: "אנחנו מתכוונים לקחת את הגביע הזה למרות כל הבלאגן שהיה". בילר ניסה להוריד את מד הלחץ מהשחקניות שלו שקרסו במהלך הרבע האחרון מול רמלה ולשדר ביטחון במהלך כל השבוע מאז המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully