וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאום הוצג בפרנקפורט: "אעבוד 25 שעות ביממה"

המאמן הוותיק החליף את מיכאל סקיבה, שפוטר, והודיע: "הפוטנציאל כאן הוא גדול. אנסה להעביר תשוקה לקבוצה"

רולטת המאמנים בבונדסליגה פשוט לא רוצה להיעצר. אחרי שפליקס מגאת פוטר משאלקה וחתם בוולפסבורג, רלף רנגניק החליף אותו ברויאל בלוז, באיירן מינכן הודיעה שלואיס ואן חאל לא ימשיך בקבוצה ויופ היינקס הודיע כי יעזוב את לברקוזן בקיץ, כשהקבוצה הודיעה שרובין דוט מפרייבורג ייכנס לנעליו, אמש (שלישי) מונה כריסטוף דאום למאמן איינטרכט פרנקפורט.

המאמן בן ה-57, שעזב את פנרבחצ'ה הטורקית בקיץ 2010, העביר היום את האימון הראשון בקבוצתו החדשה ונשמע אופטימי במסיבת העיתונאים הראשונה שלו: "עכשיו אני מתחיל לעבוד 25 שעות ביממה. הפוטנציאל בפרנקפורט הוא גדול ואני רציתי מאוד לחזור לבונסדליגה, כפי שאמרתי בעבר".

מצבה של פרנקפורט הלך והחמיר מתחילת 2011, לאחר שהיא דווקא פתחה את העונה לא רע, והידרדרה למקום ה-14 עם 31 נקודות בלבד, שלוש מעל הקו האדום, כשעד המשחק מול שאלקה לפני שבועיים היא אפילו לא הצליחה לכבוש שער אחד בשנה הנוכחית. בעקבות כך, מיכאל סקיבה פוטר מהמועדון ודאום מונה. "אם הראש עובד, זה כמו רגל שלישית", ניסה דאום להסביר את הפילוסופיה שלו, "אנסה להעביר תשוקה לכל הקבוצה. לא יהיו קסמים או מעגלי וודו". דאום, אגב דאג למנות את בנו, מארסל, לאנליסט וידאו.

כזכור, דאום אימן את באייר לברקוזן בין השנים 1996-2000 והיה אמור אפילו להתמנות למאמן נבחרת גרמניה לאחר יורו 2000, אלא שבאותה התקופה הוא הואשם בשימוש בקוקאין ומינויו לנבחרת בוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully