וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: כל הסדרות במצב של 1:1

לא רק מכבי תל אביב: אחרי ההשפלה במשחק הראשון, סיינה הדהימה עם 65:82 על אולימפיאקוס. פאו ניצחה בברצלונה

סדרות שלב ההצלבה של היורוליג ממשיכות לספק דרמה ועניין והן רחוקות מאוד מלהסתיים. אחרי הערב הענק של יום שלישי, גם משחק מספר 2 לא אכזב. לא רק מכבי תל אביב איזנה ל-1:1, גם ולנסיה עשתה זאת עם ניצחון דרמטי על ריאל מדריד וסיינה, שהושפלה ב-48 הפרש בשלישי, הדהימה את אולימפיאקוס עם ניצחון גדול בפיראוס והסדרה חוזרת לאיטליה. גם פנאתינייקוס הצליחה לאזן את הסדרה של מול ברצלונה אחרי 71:75 דרמטי בפלאו בלאוגרנה.

ברצלונה - פנאתינייקוס 75:71 (1:1 בסדרה)

הסדרה בין ברצלונה לפנאתינייקוס היא ללא ספק הצמודה מכולן. אחרי הדרמה הענקית של המשחק הראשון בפלאו בלאוגרנה, השתיים שוב הגיעו לרגעי הכרעה בשניות האחרונות והפעם היוונים הם אלה שסיימו מנצחים. ברצלונה הובילה 10:17 בסיום הרבע הראשון וירדה להפסקה ביתרון 10. פאו חזרה ברבע השלישי וריצת 0:11 בסיום הרבע ובפתיחת הרבע הרביעי השלימה את המהפך.

השניות האחרונות היו צמודות. חואן קרלוס נבארו צימק ל-72:71 עם סל ועבירה 23 שניות לסיום. דימיטריס דיאמנטידיס, שקלע 26 במשחק הראשון, קלע רק אחת מהקו, אבל יאקה לאקוביץ' החטיא שלשה גורלית ומייק באטיסט סגר עניין עם דאנק. רומיין סאטו הוביל את המנצחים עם 18, דיאמנטידיס הוסיף 18 ובאטיסט 14. נבארו היה הקלע הבולט של ברצלונה עם 19, פראן ואסקז ואלן אנדרסון הוסיפו 11 כל אחד.

אולימפיאקוס - סיינה 82:65 (1:1 בסדרה)

מי היה מאמין שאחרי ההופעה הביזיונית במשחק הראשון (89:41, 9 נקודות במחצית הראשונה), הקבוצה של סימונה פיאנג'אני תצליח להתאושש ועוד לנצח בצורה כה מרשימה באולם השלום והאחווה. סיינה פתחה הפעם חזק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 12:20 בעזרת משחק מצוין של רימנטאס קאוקינאס. ההפרש המשיך לצמוח ברבע השני והגיע עד 15 לפני שאולימפיאקוס סופסוף הגיע לאולם. ברבע השלישי היוונים צמצמו והגיעו עד למינוס ארבע, אבל לא יותר. מילובן ראקוביץ' המצוין הוביל את סיינה שברחה בדקות הסיום והשיגה ניצחון ענק.

מאליק היירסטון הוביל את סיינה עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים. קאוקינאס תרם 14 ורקוביץ' 12. לוקאס מברוקפאלידס היה הקלע הבולט של היוונים עם 16, וסיליס ספאנוליס הוסיף 12 וראשה נסטרוביץ' 10. יותם הלפרין שיחק 10 דקות, לא קלע ותרם ריבאונד ואסיסט.

ריאל מדריד - ולנסיה 81:75 (1:1 בסדרה)

אחרי הניצחון הדחוק של הבלאנקוס בדרבי הספרדי החם, ולנסיה משווה את הסדרה בעוד משחק צמוד ונראה שאנחנו הולכים לקראת סדרה ארוכה. ריאל פתחה היטב והובילה לאורך כל שני הרבעים הראשונים בהפרש שהגיע עד תשע נקודות. אלא שוולנסיה עלתה בסערה לרבע השלישי, רצה 0:14 ונטלה את ההובלה. הרבע הרביעי היה צמוד, אבל שלשה ענקית של עומאר קוק העלתה את ולנסיה ליתרון ארבע ורפא מרטינז סגר עניין מהקו. הסדרה עוברת לשני משחקים בוולנסיה.

קוק היה הקולע הבולט של ולנסיה עם 20 נקודות (5 מ-5 מחוץ לקשת), ג'רמי ריצ'רדסון הוסיף 17, מרטינז 12 כמו גם דושקו סבנוביץ' שגם הוריד תשעה ריבאונדים. סרחיו יול היה היחיד בריאל שקלע בספרות כפולות (18 נקודות), אבל החטיא שלשה גורלית במאני טיים. קליי טאקר קלע תשע, פליפה רייס שמונה וניקולה מירוטיץ' הצעיר קלע שבע והוריד שבעה ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully