וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר ירושלים מתגייסת למען ילדי ארגון שלוה

מרתון ירושלים יצדיע לילדים עם הצרכים המיוחדים במקצה חגיגי בהשתתפות ראש העיר ניר ברקת וכוכבי הספורט של העיר

במסגרת מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי הראשון שייערך בירושלים ביום שישי הקרוב, תקיים עיריית ירושלים מקצה חגיגי למען ילדי שלוה, ילדים בעלי צרכים מיוחדים, ובהשתתפותם. במקצה הססגוני באורך 400 מטר, שיוזנק בשעה 10:40 בבוקר בסמוך לגן סאקר, ירוצו ילדי שלוה עם ראש העיר ניר ברקת, מלווים בכוכבי קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים וכוכבי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים בכדורסל, וכן מספר מפורסמים שיגיעו לרוץ למען ילדי שלוה.

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, אמר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שם לו למטרה במשך השנים לעזור ולתרום לקהילה. אנו רואים בפעילות מבורכת זו הזדמנות מצוינת לבוא ולהירתם למען הקהילה. החיבור לילדי שלוה היה טבעי לחלוטין ואנו שמחים להגיע ולשמח את הילדים המדהימים הללו".

יו"ר הפועל ירושלים דני קליין: "צפוי לנו אירוע מרגש וחשוב. זו זכות גדולה שלנו לפעול רבות למען הקהילה ובפרט עבור ילדי שלוה, אותם אנו מאמצים כבר מספר שנים. יש לנו הזכות לשמש דוגמא לעשייה חברתית ותרומה להגברת המודעות לשלוה ולפועלו. הפעילות שלנו למען ילדי שלוה הפכה למסורת מבורכת עבור המועדון שלנו, וכולי תקווה שהיא תמשיך עוד שנים ארוכות. צפויה לנו חגיגה אמיתית".

אבי סמואלס , מנכ"ל שלוה: "מדובר בהצהרה חברתית חשובה מאין כמותה בדבר קבלת השונה אל חיק הקהילה. המרוץ למען ילדי שלוה הפך בשנים האחרונות למסורת ברוכה של עיריית ירושלים, ואנו נרגשים בכל פעם מחדש לקיים אותו. אנו מברכים על הזכות שניתנה לנו להמשיך את המסורת הנפלאה הזאת גם במרתון ווינר ירושלים הבינלאומי הראשון שייערך בבירה. המקצה המיוחד של שלוה הוא מיזם בו אין תחרות, אלא עשייה משותפת של כולם למען ילדי ירושלים עם הצרכים המיוחדים. הפרויקט מחמם את הלב ומעניק לילדים, למשפחות, לצוות ולמתנדבים המון כוח ואנרגיות להמשך הדרך".

ארגון "שלוה" נוסד במאי 1990 מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם צרכים מיוחדים אינה צריכה ליפול רק על המשפחה בה נולדו, אלא הם זקוקים וראויים לתמיכת הקהילה הרחבה ולהיות חלק ממנה. "שלוה" משרתת במרכזיה מאות פעוטות, ילדים ונוער בתוכניות ייחודיות ותראפיות סביב לשעון, שבעה ימים בשבוע, בכל ימות השנה. בנוסף, משפחות הילדים מקבלות את התמיכה הראויה כדי להמשיך ולתפקד כמשפחה נורמטיבית ובריאה. שלוה מעניקה שירותיה לכלל האוכלוסייה הישראלית וללא תשלום.

מרתון ירושלים הוא ייחודי ביופיו ומאתגר. לאורך המרוץ יחלפו הרצים על פני אתריה ההיסטוריים המרהיבים והחשובים של ירושלים, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, מושבה גרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים. בשל מיקומו הייחודי, המסלול המאתגר ונופיו עוצרי הנשימה, מרתון ירושלים מושך אליו המוני רצים מרחבי העולם. עד כה כ-1,000 רצים מרחבי העולם הבטיחו את השתתפותם. גורמים בכירים בענף המרתונים בישראל מציינים כי מעולם לא הייתה היענות כה רחבה של רצים מקצועיים מהעולם לבוא ולרוץ במרתון בישראל. בעירייה ציינו כי הביקוש הבינלאומי להשתתפות במרתון מציב את מרתון ירושלים כמוביל בישראל, ובעתיד בשורה אחת עם המרתונים המובילים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully