וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי: "החתמת איוניר תתרום ליציבות הקבוצה"

23.3.2011 / 13:36

חלוץ מכבי תל אביב ביקר ילדים בבית חולים שיבא והתייחס להארכת החוזה של איוניר. גם שטראובר אופטימי: "זה ייתן שקט"

פחות מ-24 שעות אחרי שמכבי תל אביב הודיעה על הארכת חוזהו של מוטי איוניר כמאמן מכבי תל אביב לעונה נוספת, שחקני הקבוצה, לירן שטראובר ורוברטו קולאוטי, מביעים אמון במינוי. היום (רביעי) ביקרו השניים בבית החולים לילדים בספרא בתל השומר. השניים עברו בין מחלקות בית החולים כדי להעלות חיוך על פני הילדים, והתייחסו בין השאר גם לצד המקצועי אחרי שני ההפסדים האחרונים, וכאמור החלטת ההנהלה להאריך את חוזהו של המאמן.

"אני לא חושב שההחתמה היא הסיבה לכך שצריך לעבוד בשביל מוטי", אמר השוער. "עצם העובדה שההנהלה החליטה להודיע על המשך דרכו של מוטי, תיתן לו שקט להמשיך ולעשות את הדברים נכון כדי שהקבוצה הזאת תצליח".

על הנוכחות בשיבא, אמר שטראובר: "אני חושב שאי אפשר להשוות את השבועיים הקשים שעברנו למה שאנחנו רואים עכשיו. ברמה האישית קל יותר להתמודד עם מה שעברנו בשבועות האחרונים לעומת מה שעוברים פה ילדים. כל ביקור כזה גורם לך להבין איפה אתה נמצא".

רוברטו קולאוטי גם הוא הביע אמון במאמן, ואמר: "אנחנו מקבלים את ההחלטה של הנהלת מכבי תל אביב כמו שצריך כי אנחנו מקצוענים. ההחלטה תתרום ליציבות הקבוצה. לכל מאמן יש את הדרך שלו, שחקנים מרגישים יותר נוח עכשיו ואני חושב שמוטי נמצא בדרך הנכונה. היה קשה להתמודד בשבועיים האחרונים עם ההפסדים. אנחנו צריכים להיות אופטימיים, עשינו כמה טעויות ואנחנו צריכים ללמוד מזה ולהמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully