וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט: "זה היה כמו קרב אגרוף, פשוט החלפנו מהלומות"

רון ארטסט מסכם את המרתון בין הלייקרס לפיניקס, שנגמר אחרי שלוש הארכות. אודום, ששיחק 56 דקות: "עכשיו בא לי פנקייק"

איזה משחק נהדר קיבלנו הלילה (רביעי) ב-NBA, כשהלייקרס גברו על פיניקס 137:139 אחרי שלוש הארכות מתישות, 276 נקודות, שבעה שחקנים בספרות כפולות ולא מעט רגעים דרמטיים. "זה היה כמו קרב אגרוף, פשוט החלפנו מהלומות", אמר רון ארטסט, אחד מגיבורי הניצחון, "היה מטורף, וניסינו לעשות הכל כדי להישאר עומדים אחרונים".

הלייקרס לא אירחו משחק עם שלוש הארכות מאז 1969, ולא רק האוהדים נהנו לראות את קובי בריאנט מנצח על ההצגה (42 נקודות, 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים), אלא גם את הווינריות של הוליוודים. "אנחנו האלופים", הזכיר לכולם קובי, "יש לנו חוסן מנטלי, ואנחנו אף פעם לא מפסיקים להילחם. זה לא משהו חדש".

בהיעדרו של אנדרו ביינום המושעה, למאר אודום לקח פיקוד מתחת לסלים, ועם 56 דקות, 29 נקודות ו-16 ריבאונדים - אודום היה תשוש בסיום. "הלוואי והיינו גומרים את המשחק מוקדם יותר", אמר הפורוורד, שראה את קבוצתו מאבדת יתרון גדול גם בסיום הזמן החוקי וגם במהלך ההארכות, "אבל מה שחשוב זה שמצאנו את הדרך לנצח. עכשיו אני עייף, ורוצה ללכת הביתה. בא לי פנקייק".

מנגד, בשורות הסאנס נרשמה אכזבה גדולה בסיום, כשפיניקס רושמת הפסד חמישי בשבעת משחקיה האחרונים. "שיחקנו חזק, והתחרינו כמו משוגעים", אמר המאמן אלווין ג'נטרי בסיום, "שיחקנו מול קבוצה מדהימה הלילה, קבוצה שמשחקת יותר טוב מכל אחת אחרת בליגה הזאת. הם במאזן 1:13 מאז פגרת האולסטאר, והייתה לנו הזדמנות לעשות פה משהו יפה, אבל בסוף לא הצלחנו, וזה מאוד מאכזב".

זה היה משחק שהמשיך את היריבות בין הלייקרס לסאנס, וקובי לא ניסה בסיום להישמע רחמן. "הייתה לנו הזדמנות להחמיר את מצבם בתמונת הפלייאוף", אמר בריאנט, "ואני לא יכול להגיד שלא נהניתי מזה". הסאנס (34:35) רחוקים כעת שלושה משחקים מהגריזליס שבמקום השמיני במערב.

סטיב נאש, שסיים לילה ארוך עם 20 אסיסטים - כולל מסירה מדהימה מאחורי הגב לגורטאט תוך נפילה קדימה, שהביאה לשלשה של פריי - לא מדבר על פרישה או על עזיבה. "אני מתכנן להיות כאן בשנה הבאה", אמר נאש, "מי יודע מה הולך לקרות?". אחרי לילה כזה, באמת אי אפשר לדעת.

עוד ב-NBA

* ראש העיר של סקרמנטו, שחקן העבר קווין ג'ונסון, לא אוהב את האיומים של הקינגס לעבור לאנהיים, ומתכונן לחיים בלעדיהם. "אלו כנראה השבועות האחרונים של הקינגס בסקרמנטו אחרי 26 שנה", אמר ג'ונסון, "זה מרגיש כמו מוות איטי, וזה כואב, אבל התחלה חדשה מצפה לנו מעבר לפינה". כידוע, אחרי שנים ארוכות בהן הבעלים של הקינגס, האחים מאלוף, לא קיבלו כסף ציבורי לבניית אולם, ולכן צפויים לעזוב את העיר.

* כרמלו אנתוני אופטימי, למרות האכזבה מהניקס (6:1 במשחקים האחרונים, 9:7 מאז הטרייד של בילאפס וכרמלו). "אני מאמין, אנחנו מאמינים שהדברים יתהפכו", אמר אנתוני, "נשאר לנו חודש כדי להזיז עניינים עד לפלייאוף, אני לא ממש מודאג ממה שקורה".

* הגארד מייקל רד, שלא שיחק ב-14 החודשים האחרונים, לקח אמש לראשונה חלק במשחק פנימי במהלך אימון של מילווקי. ביום שישי הבאקס ישחקו בניו יורק, ורד מתכנן לעלות על הפרקט ואולי לקחת חלק במשחק. "היה כיף להיכנס שוב לקצב", אמר רד, שאיבד 12 ק"ג במהלך התקופה הזו. המאמן סקוט סקיילס: "אנחנו מתרגשים, לפי איך שהוא משחק אי אפשר לזהות שהוא נעדר תקופה כל כך ממושכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully