וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "רונאלדו היה הגדול מכולם"

האיטלקי של מנצ'סטר סיטי, שנופה מסגל הנבחרת, חובב את הכוכב הברזילאי ומבטיח לשנות את התנהגותו אם יפגוש אותו

באיטליה כועסים על מריו באלוטלי, ולמרות שרבים לא מבינים את ניפויו מסגל הנבחרת יחד עם דניאלה דה רוסי בעקבות מה שהוגדר כ"שבירת הקוד האתי", מצפים מכוכבה של מנצ'סטר סיטי לשפר את התנהגותו. כידוע, מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי החליט להשאיר את באלוטלי מחוץ לסגל בעקבות הפגיעה המסוכנת שלו בגיורגי פופוב מדינמו קייב במסגרת הליגה האירופית.

"תכירו לי את רונאלדו ואני נשבע שאני אתנהג כמו שצריך עד סוף הקריירה", אמר באלוטלי בראיון בטלוויזיה האיטלקית והביע את הערצתו לכוכב הברזילאי. "אף פעם לא פגשתי אותו. כשאתה פוגש מישהו שהוא מודל לחיקוי שלך כבר שנים, זה יכול לשנות את הדרך שלך. יש הרבה שחקנים נהדרים, אבל רונאלדו היה הגדול ביותר, ומילה אחת ממנו שווה אלף של אחרים".

למרות זאת, באלוטלי לא חושב שהוא צריך להשתנות יותר מדי. "בכל מקרה, אני מתנהג די טוב, אבל אני אנסה להפסיק לעשות את הדברים הטפשיים האלה. זה קורה. אתם תראו בקרוב את מריו האמיתי על המגרש". החלוץ גם דחה את האפשרות שהוא יגיע למילאן או נאפולי, כפי שפורסם לאחרונה. "אני אקנה בית בנאפולי כדי להגיע לשם בחופש, אבל אני לא אשחק בינתיים", אמר. "גם מילאן לא בתוכניות. יש לי חוזה לחמש שנים במנצ'סטר, לאן אתם חושבים שאני הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully