וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הפרמיירליג איבדה קצת גובה"

ריאל מדריד חושבת על טוטנהאם, וז'וזה מוריניו עוקץ: "בתקופה שלי אסור היה לאבד נקודות". ואן דר וארט מתלונן על רדנאפ

ז'וזה מוריניו מתכנן את שובו לאנגליה. בינתיים מדובר רק בקאמבק חד פעמי, כשקבוצתו ריאל מדריד תפגוש את טוטנהאם, אבל בממלכה שמחים לקבל את האיש והציטוטים, ומסתערים עליו מכל כיוון.

"טוטנהאם היא קבוצה מצוינת", אמר מוריניו, "הם ניצחו את מילאן, הם ניצחו את אינטר, ואפשר לראות עליה שזו קבוצה שמחה. כל קבוצה שמחה היא מסוכנת. למרות זאת, אני מאמין שהמסע שלהם יסתיים ברבע הגמר.

"יש להם את כל הסיבות לרצות לתת לנו מאבק, אבל אני חושב שריאל קבוצה טובה יותר ושאנחנו נהיה אלה שיעלו בסופו של דבר לחצי הגמר".

מוריניו רומז שהרמה בצמרת הפרמיירליג ירדה מעט בשנה האחרונה. "בעונה הראשונה שלי בצ'לסי היינו חייבים לנצח ולנצח ולנצח, וכל נקודה שאיבדנו הציבה אותנו במצב בעייתי, בגלל שכל הצמרת צברה נקודות בקצב גבוה, כמו שקורה עכשיו בספרד", אומר מוריניו, "אבל עכשיו בפרמיירליג קבוצות מאבדות נקודות בקצב גבוה. העונה לכל קבוצה בצמרת יש רגעים קשים, כך שנראה לי שהן איבדו קצת גובה".

טוטנהאם: ואן דר וארט מתלונן

ובינתיים בטוטנהאם, רפאל ואן דר וארט מתוסכל. הקשר ההולנדי של התרנגולים לא מבין מדוע הוא מוחלף לרוב ומקווה שהמנג'ר הארי רדנאפ ישנה את מנהגו לאחר שובו מפגרת הנבחרות. מאז שהצטרף ואן דר וארט לוויט הארט ליין מריאל מדריד בשנה שעברה, הוא פתח ב-26 משחקים בכל המסגרות, אבל הוא השלים 90 דקות רק בשמונה משחקים.

במהלך משחקה של טוטנהאם בשבת נגד ווסטהאם (0:0), ואן דר וארט הוחלף בדקה ה-72, וירד ישירות לחדר ההלבשה במקום לצפות בשאר המשחק מהספסל עם חבריו. "שיחקתי טוב ולא חשבתי שהחילוף נחוץ", הבהיר ואן דר וארט".

"אני בדרך כלל אוהב לשחק 90 דקות, אבל בטוטנהאם זה כמעט לא קורה", הוסיף ההולנדי. "ראיתי שהארי רדנאפ רצה לדבר איתי, אבל לא ראיתי אותו לפני שטסתי להולנד. אני לא אחזור בעשרת הימים הקרובים, ועד אז הרבה מזה יתפוגג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully