וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאנג'יאני על הבושה של סיינה: "זה היה סיוט"

המאמן האיטלקי ביכה את 9 הנקודות במחצית והתבוסה ב-48 הפרש לאולימפיאקוס: "לא היינו מוכנים למשחק כה מכריע"

היסטוריה לא נעימה במיוחד התרחשה הערב (חמישי) בפיראוס, כאשר סיינה רשמה את המחצית ההתקפית הגרועה ביותר בהיסטוריית היורוליג. האלופה האיטלקית הנצחית קלעה 9 (!) נקודות בלבד ב-20 הדקות הראשונות מול אולימפיאקוס, תוך שהיא מעמידה אחוזים בלתי נתפסים של 1 מ-25 ל-2 נקודות (4%!). בסופו של דבר "חיפתה" סיינה על המבוכה העצומה עם מחצית שניה של 32 נקודות, בדרך לתבוסה משפילה 89:41 ליוונים, שעלו ל-0:1 בסדרת רבע הגמר.

"לא עשינו שום דבר שתכננו", הודה סימונה פיאנג'יאני השבור בסיום. "לא ציפינו מאולימפיאקוס לשחק הגנה כל כך מצוינת. הם פתחו פער גדול בפתיחה והגדילו אותו עוד ועוד. זה היה סיוט עבורנו. לא היינו מוכנים למשחק כה מכריע, וכעת עלינו להתאושש ולהיות מוכנים למשחק הבא. כמאמן, אעשה כל שביכולתי כדי לגרום לזה לקרות".

קפטן הקבוצה שון סטונרוק, שכבר ראה דבר או שניים בתקופתו הארוכה ביורוליג, המשיך את הקו של מאמנו ופתח עם מעט אירוניה. "זה לא ממש היה הרגע הכי טוב שלנו, אני מניח. אולימפיאקוס שיחקה משחק אדיר, הם קרעו אותנו. מעולם לא הובסתי ככה בחיי", הודה הפורוורד האמריקאי הוותיק. "בהפסקה כבר ידענו שהמשחק אבוד והתחלנו להתכונן למשחק הבא. זו סדרה של חמישה משחקים, ולא נהיה בפיגור 49, המשחק הבא יתחיל ב-0:0. אני מקווה שהמשחק הזה העיר אותנו, ונעבוד חזק כדי לנצח את הסדרה".

מנגד, דושקו איבקוביץ' היה גאה בחבורה המאומנת שלו. "שיחקנו כדורסל מצוין הערב, במיוחד במחצית הראשונה", אמר המאמן הוותיק של אולימפיאקוס. "התחלנו עם הגנה פשוט מושלמת, תפסנו אותם מופתעים. לסיינה יש קבוצה מצוינת, אני חושב שהם שיחקו את הכדורסל הכי טוב באירופה עד שבו מקאלב נפצע. עכשיו המטרה שלנו היא להישאר מפוקסים למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully