וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא ממשיכה לדהור

הקבוצה של ברעם ניצחה 2:3 את מטה אשר ותנסה להפיל את מכבי תל אביב בחצי הגמר. הוד השרון ניצחה את רמת השרון

הדהירה של הפועל כפר סבא בליגת העל בכדורעף נמשכת, כאשר הירוקים חגגו הערב (שלישי) ניצחון בחמש מערכות מתישות 2:3 על הפועל מטה אשר, אחת המועמדות הבולטות לזכות השנה באליפות. מטה אשר, שאיבדה את המקום השלישי בטבלה לטובת מכבי הוד השרון, איבדה את הביתיות לקראת פתיחת חצי גמר הפלייאוף בשבוע הבא.

המערכה הראשונה הסתיימה עם ניצחון של כפר סבא 22:25, כאשר מטה אשר חזרה ל-1:1 אחרי 24:26 במערכה השנייה. הברזילאי של מטה אשר, פרד טשיירה, שסבל מפציעה בברך, נכנס בהדרגה לקצב וסדרת אסים במערכה השלישית הובילה את קבוצתו ליתרון 10:15, כאשר מטה אשר הצליחה לעלות ל-1:2 במשחק אחרי 20:25 במערכה השלישית. גם המערכה הרביעית הייתה צמודה, ולמרות שכפר סבא שמטה יתרון 12:15, היא ידעה ללחוץ ברגעים הנכונים וניצחה 22:25 כדי לשלוח את המשחק למערכה מכרעת. ברקל הכפר סבאי היה הבולט במערכה החמישית אחרי שקבע שוויון 9:9, וגם חתם את הניצחון 12:15. עבור כפר סבא מדובר בניצחון רביעי רצוף בבית העליון.

"אני שמח מאוד שידענו לנצח למרות הפציעה של גיא בן גל ומה שחשוב הוא שהשחקנים נתנו הכל", אמר בסיום שגיא ברעם, מאמן כפר סבא, לאתר איגוד הכדורעף. "יש קבוצה אחת שלא ניצחנו העונה וזו נווה שאנן. אולי אנחנו צריכים לפגוש אותם למשחק אימון בכדי להסיר עוד מחסום לקראת הדבר הבא". למרות ההפסד ואיבוד הביתיות, נעם כץ לא הוריד את הראש בסיום: "חשוב ביותר עבורנו שקיבלנו את פרד בחזרה. יחד עם ג'ק דה סילבה (22 נקודות) נראינו טוב ונצטרך להתמודד מול הוד השרון בחצי הגמר, אנחנו מסוגלים לכך".

למכבי הוד השרון היה ערב קליל ביותר לאחר השבוע הסוער שעבר עליה. במשחק אימון ביום ראשון הרחיק מנכ"ל הקבוצה יוני אלמוג את מאוריסיו דה קונה ויוחאי דדון, שהחליפו חבטות ביניהם. הערב חזרה הקבוצה של תמיר כהן אל המקום השני בטבלה בעקבות הפסדה של מטה אשר, ולאחר ניצחון 0:3 בחוץ על א.ס. רמת השרון . הוד השרון ניצחה 25:27, 14:25, 20:25 והכריעה את ההתמודדות מהר מאוד.

בגזרת סדרות ההישרדות נרשמה הערב רגיעה לאחר הפתיחה הסוערת. מכבי עירוני חדרה התרוממה מההפסד המפתיע במשחק הראשון להפועל המעפיל וניצחה בעין שמר 0:3 (20:25, 14:20, 20:25). הפעם הקבוצה של ז'ניה ליפשין ניצלה את יתרון האיכות שלה והחזירה לעצמה את יתרון הביתיות בסדרה. בסדרה הנוספת על מקום בליגה בעונה הבאה, גברה אליצור כרמיאל 1:3 (25:20, 19:25, 20:25, 20:25) על מ.כ. נווה שאנן, שלא הצליחה לשמור על הפתיחה היעילה שלה מהמערכה הראשונה. שתי הסדרות נמצאו כעת בשוויון 1:1 וביום שבת ייערך המשחק השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully