וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל המשק של הנבחרת הצעירה עבר התקף לב באוסטריה

22.3.2011 / 23:31

ישראל בכר הובהל במסוק לבית החולים, עבר צנתור ומצבו טוב. גיא לוזון לקראת משחק ההכנה מול גאורגיה: "מקווים להתחבר"

מנהל המשק של הנבחרת הצעירה, ישראל בכר, עבר הערב התקף לב במהלך מחנה האימון של הנבחרת באוסטריה. בכר הובהל במסוק לבית חולים באוסטריה, כשהוא מטופל ומלווה כל הדרך על ידי רופא הנבחרת, ד"ר דוד אלג'ם, שאף נכח בחדר הניתוח בזמן שבכר עבר צינתור. הצינתור עבר בהצלחה, בכר מרגיש כעת טוב וצוות הנבחרת ביקר אותו בבית החולים. בכר אף דיבר עם משפחתו ומהנבחרת נמסר כי מצבו טוב.

בתוך כך סיימה הערב הנבחרת את הכנותיה לקראת המשחק הראשון בטורניר הבינלאומי באוסטריה, נגד הנבחרת המקבילה של גאורגיה. מדובר בטורניר הכנה ראשון של הנבחרת בראשותו של המאמן גיא לוזון מאז שנודע כי ישראל תארח את היורו בשנת 2013. הנבחרת תשחק מחר מול גאורגיה, בשבת מול רומניה, וביום שלישי הבא נגד הנבחרת הצעירה של אלבניה.

הנבחרת הצעירה נחתה אמש (שני) באוסטריה. "יצאנו לטורניר, אותו אנחנו מקווים לנצל בצורה טובה", אמר מאמן הנבחרת גיא לוזון. "נמשיך לעבוד באוסטריה על עקרונות המשחק שלנו ונתחבר כקבוצה", הוסיף המאמן לפני המראתה של הנבחרת.

ההרכב שתורגל הערב באימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד גאורגיה: בוריס קליימן, אלי דסה, עידו לוי, סארי פלאח, עמרי בן הרוש, עדי אלישע, ניר ביטון, גיל בלומנשטיין, ציון צמח, מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully