וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב ממשיכה להראות אופי

ללא אוטר, חזרו האדומים מפיגור 13 ברמלה הלוהטת בדרך ל-84:91. עפולה הפתיעה את הבקעה 82:83, יבנה ממשיכה לנצח

המחזור ה-24 בליגה הלאומית לכדורסל נערך הערב (חמישי) וטמן בחובו לא מעט מפגשים מעניינים. במשחק המרכזי של המחזור, אחד המרכזיים של העונה אולי בהתחשב בשבועות האחרונים, הראתה הפועל תל אביב הרבה אופי כשגברה על אליצור רמלה 84:91 בחוץ. ההפעתה של המחזור הגיעה מעפולה, שם ניצחה הפועל המקומית 82:83 את מ.כ. הבקעה. אליצור יבנה הלוהטת רשמה ניצחון נוסף, הפעם 85:105 על עירוני רמת גן, והיא חזק בתמונת המקום השני.

אליצור רמלה - הפועל תל אביב 91:84

פתיחת המשחק היתה כל כולה של המארחת הלוהטת, שהמשיכה במומנטום המצוין מהשבועות האחרונים ועלתה ל-2:10 מהיר. האדומים צימקו ל-42:36 במחצית, אלא שיכולת טובה של אבי סוכר קבעה 47:60 לרמלה עמוק בתוך הרבע השלישי. ואז החל הקאמבק האדום בניצוחם של בריאן אוסברי ומתן נאור, ולפתע, חמש וחצי דקות לסיום, השלימו האדומים ריצה גדולה ועלו ל-74:85. משם רמלה כבר לא ידעה לחזור, ורצף שבעת הנצחונות נקטע לו. האדומים מראים אופי גדול ללא אדריאן אוטר, ו-29 נקודות של אוסברי כמובן לא הזיקו להם. נאור סיים עם 15 בעוד גל איתן הוסיף 12. מנגד, 28 נקודות של קירה יאנג לא הושיעו את המארחת, שקיבלו גם 20 מדרור דוידי ו-16 מאבי סוכר.

הפועל עפולה - מ.כ. הבקעה 82:83

דווקא כשהיא במומנטום מצוין, מ.כ. הבקעה ספגה הפסד שישי העונה וקטעה את רצף שלושת הניצחונות, שכלל גם את משחק העונה נגד הפועל תל אביב. שחקניו של אבי אשכנזי פתחו רע את המשחק ופיגרו 23:19 אחרי עשר דקות, וגם בהמשך הם לא הצליחו להדביק את הפער. סטפון ברדפורד הישווה ל-80:80 כשנותרו 38 שניות לסיום, אבל עפולה הלכה אל הקו, אבי אליהו קלע זריקה אחת, פול דילייני העלה את הבקעה ליתרון נקודה עם עוד סל של שתי נקודות, אבל טל דן קלע ממש עם הבאזר את סל הניצחון. בראיינט מארקסון היה הבולט בעפולה עם 27 נקודות ו-13 ריבאונדים, אליהו הוסיף 16 ויואב דביר קלע 12. אצל הבקעה איתי גרינבוים וברדפורד סיימו עם 20 נקודות כל אחד, דילייני קלע 13 ומוטי מוסקוביץ' הוסיף עשר.

אליצור יבנה - עירוני רמת גן 85:105

החבורה של נתי כהן ממשיכה לרכב על הגל, כאשר הערב היא רשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות ולאור הפסדה המפתיע של הבקעה, המקום השני שוב נראה פתוח לרווחה. קייל ווילסון הנהדר שהביא לשינוי בשורות היבנאים שוב הצטיין עם 25 נקודות, כאשר משחק טוב רש גם אלעד הופמן עם 16, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. את המפסידים הוליך אל פישר עם 24 נקודות.

מכבי הוד השרון - הפועל קרית טבעון 89:86

הוד השרון קיוותה לעצור את רצף ההפסדים, שעמד עד הערב על שלושה, ולרגעים נראה שהיא בדרך הנכונה לעשות את זה, אבל הקבוצה הצפונית התעשתה ברגעים המכריעים והשיגה ניצחון שמרחיק אותה מעט מאיזור הסכנה. עודד שעשוע נתן הצגה שכללה 30 נקודות, שבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים, כאשר בן סטרונג (17) ובר טימור (16) עזרו לו. שעשוע עצמו קלע את תשע הנקודות האחרונות של טבעון, שחוזרת לנצח אחרי חמישה הפסדים רצופים.

הפועל בארי - הפועל כפר סבא / כוכב יאיר 99:84

הקיבוצניקים מהדרום לא היו במשחק כמעט באף שלב שלו, ומצבם מתחת לקו האדום מוסיף להיות רע. מנגד, האורחת פותחת פער של שלוש נקודות מבארי, פער שיהיה קשה מאוד לסגור. אריק טריימל הוליך את המנצחים עם 26 נקודות ו-10 ריבאונדים, סטייסי מורייני קלע 18 למארחת.

הפועל לב השרון - מכבי באר יעקב 79:91

קבוצתו של יניב בורגר לא מוותרת על מקום בפלייאוף, והערב היא רשמה ניצחון חשוב מאוד הודות לרבע ראשון של 17:27. משם המארחת לא הסתכלה אחורה, תוך שהיא נהנית מעוד ערב גדול של לורנזן וויד עם 29 נקודות ו-18 ריבאונדים, בעוד אנטואן דובי הוסיף גם הוא דאבל דאבל נאה של 10 נקודות ו-14 אסיסטים. מנגד קלע ג'וש גומז 24 נקודות למפסידים, שקיבלו גם 18 מג'רמיין הול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully