וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פלאטיני ימשיך כנשיא אופ"א

הצרפתי יכהן בתפקיד עד 2015: "המטרה הבאה - שינוי לוח המשחקים. צריך לדעת לחלק את הזמן בין המועדונים לנבחרות"

כצפוי, מישל פלאטיני נבחר לכהונה נוספת כנשיא אופ"א. שחקן העבר הצרפתי, שנכנס לתפקידו ב-2007, ימשיך לארבע שנים נוספות בראשות ארגון הכדורגל האירופי לאחר שהיה המועמד היחיד לתפקיד. פלאטיני זכה לפופולאריות באירופה במהלך הקדנציה הראשונה, למרות חוקי הפייר-פליי הפיננסיים שגררו תגובות נזעמות מצד המועדונים הבכירים ביבשת.

כעת יש לפלאטיני בן ה-55 מטרות נוספות. כשנשאל מה היעד המרכזי שלו בקדנציה השנייה, השיב נשיא אופ"א: "לוח המשחקים. זה הבסיס לליגות, למשחקים הבינלאומיים ולליגת האלופות. אנחנו רוצים לשנות את זה. יש 365 ימים בשנה ואי אפשר לשחק מדי יום. צריך לדעת איך לחלק את הזמן בין המועדונים לנבחרות. הלוח הנוכחי תקף עד 2014, ואנחנו מתכוונים לארגן לוח חדש לאחר מכן ולהעבירו לפיפ"א.

פלאטיני כבר הוזכר כמועמד לנשיאות פיפ"א והוצע לתפקיד על ידי פלה. על כך אמר הצרפתי: "בואו נמתין עוד שלוש שנים, אחר כך אומר לכם". לגבי הבחירות הקרובות בין ספ בלאטר למוחמד בין חמאם אמר: "אני לא יודע אם הכדורגל האירופי יתמוך במועמד ספציפי. לי יש את הדעה שלי, אבל אני נשיא אופ"א ואני צריך להתייעץ עם מספר גורמים לפני שאוכל להביע את דעתי. אולי בהמשך אנקוט עמדה".

לבסוף, התייחס פלאטיני לכינוי "מפלצת", אותו הדביק בעבר לליגת האלופות. "השתמשתי במונח הזה מפני שהמפעל הפך להיות חשוב בצורה משמעותית. שמעתי שחקנים שאומרים שגמר ליגת האלופות חשוב יותר עבורם מגמר הגביע העולמי. זה הפתיע אותי, לא קיבלתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully