וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "הכללים והנורמות חלים על כולם"

שוער הנבחרת התייחס בצ'ט בפייסבוק לניפויו של זהבי מהסגל ומאמין בסיכויים להעפיל: "כל עוד יש סיכוי, לא נרים ידיים"

ארבעה ימים לפני חזרת נבחרת ישראל למוקדמות אליפות אירופה, דודו אוואט, שוער הנבחרת, שופע בביטחון לקראת ההתמודדות נגד לטביה. שוערה של מאיורקה השתתף היום (שלישי) בצ'ט בפייסבוק מטעם ההתאחדות לכדורגל והשיב לשאלות הגולשים.

אוואט התייחס לסיכויים של הנבחרת להעפיל ליורו הקרוב, ואמר: "כל עוד יש סיכוי, אנחנו מאמינים. יש לנו עכשיו שני משחקים חשובים בהם אנחנו צריכים אתכם, האוהדים, איתנו. כל עוד יש סיכוי, לא נרים ידיים. ראינו בקמפיין הקודם ששוויץ התחילה עם תוצאות לא הכי טובות ובסופו של דבר עלתה למקום הראשון, כך שאנחנו צריכים להתרכז בלטביה וגאורגיה, ואם ניקח שש נקודות במשחקים הללו, יהיו לנו הרבה יותר סיכויים".

כמובן שהשוער התייחס לנושא ניפויו של ערן זהבי מהסגל, ואמר על כך: "אני חושב שכולם יודעים מה הכישורים של זהבי, הוא שחקן מאוד חשוב לנבחרת, אבל בכל מסגרת מתוקנת, בטח של נבחרת לאומית, יש כללים ונורמות והחובה היא על כולם לעמוד בנורמה של הנבחרת. אני לא רוצה להיכנס לפרטים שנסגרו בין לואיס לערן, אבל הבנו מהצוות המקצועי שהוא לא עמד בנורמות האלה ולכן הוחלט לשחררו".

השוער התייחס גם לפציעה שממנה הוא סובל בקרסולו, ואמר על כך: "במשחק האחרון מול סראגוסה קיבלתי מכה בקרסול ימין. הקרסול נפוח מעט אבל בעזרת הצוות הרפואי של הנבחרת נתגבר על הבעיה. היום התאמנתי ומחר אני אגביר את הקצב".

שוערה של מאיורקה גם התייחס לחוסר העניין של הנבחרת בציבור, ואמר: "אני אחלק את התשובה לשני חלקים. הקהל תומך וכל פעם שאני מגיע לארץ אני מרגיש המון אהבה מהרחוב. בתקשורת יש אנשים טובים שמנסים לעשות את עבודתם וכשאין הצלחות הם מבקרים וזה מייצר לפעמים אווירה לא נעימה. זה יוצר לעתים תחושה אצל הציבור שהאווירה סביב הנבחרת לא טובה אבל אני רוצה להאמין שאין מישהו שלא רוצה בהצלחת הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully