וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "לא אהיה כוס התה של כולם"

הבלם יודע שלא כולם מרוצים מחזרתו לתפקיד קפטן נבחרת אנגליה: "עשיתי את הדברים הנכונים, אני חוזר בוגר וחכם יותר"

ההחלטה של פאביו קאפלו להשיב את סרט הקפטן לג'ון טרי, לוותה בלא מעט ביקורות וטרוניות, כולל דרישה של פיני זהבי, סוכנו של ריו פרדיננד שנושל מהתפקיד, לקבל הסברים ממאמן נבחרת אנגליה. היום (שלישי) הגיע תורו של טרי להגיב ולספר מה השתנה בו בשנה האחרונה, מאז אותה פרשה מביכה בה ניהל רומן עם חברתו של ווין ברידג', איתו שיחק בצ'לסי.

"אני שמח לקבל בחזרה את הסרט, אבל גם כשהוא לא היה אצלי הייתי מלא מוטיבציה ותשוקה, וזה דבר שלא ישתנה", אמר טרי במסיבת העיתונאים. "הייתי מאוכזב בזמנו, אך הדבר החשוב ביותר מבחינתי היה להתרכז בכדורגל. עשיתי את הדברים הנכונים, אני חוזר בוגר וחכם הרבה יותר".

טרי משוכנע כי חבריו לנבחרת יקבלו אותו שוב בתור המנהיג הרשמי: "אני לא הולך להיות כוס התה של כולם. מדובר בהחלטה שהמאמן לקח. כאשר הוא הציג אותי שוב כקפטן מול השחקנים הוא שאל אם למישהו יש שאלות, ואף אחד לא דיבר. אף אחד גם לא אמר לי משהו".

לאחר מכן התפנה טרי לדבר על המשחק המסקרן מול ווילס: "הדבר החשוב מבחינתי הוא להיות בראש הבית ולעלות ליורו. זה יהיה לי לעונג להוביל את את הנבחרת לטורניר. כדי לעשות זאת אנחנו חייבים לנצח את ווילס. אמנם הייתה להם פתיחה רעה, אבל יש להם הרבה מה להציע. הסגל שלהם צעיר ומוכשר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully