וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב האריכה את חוזהו של מוטי איוניר

22.3.2011 / 18:05

מיטש גולדהאר הודיע על המשך העסקתו של המאמן גם בעונה הבאה. תמיר כהן עשוי להגיע, מאור בוזגלו הושעה ממשחק אחד

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, הודיע היום (שלישי) באופן רשמי כי החליט להאריך את חוזהו של מוטי איוניר בקבוצה לעונה נוספת. ההודעה המפתיעה הגיעה דווקא לאחר שתי התבוסות הקשות שספגה הקבוצה, 4:0 בחוץ מול עירוני קרית שמונה ו-3:0 בבלומפילד מול מכבי נתניה. מכבי תל אביב מדורגת במקום השלישי בטבלה, כשהיא מפגרת ב-14 נקודות אחרי המוליכה מכבי חיפה.

הבעלים הסביר את החלטתו: "ניסיונו של מוטי בטיפוח צעירים תואם את מטרות המועדון. בנסיבות אלה ולאחר מחשבה מעמיקה, אני גאה להודיע על הארכת חוזהו של מוטי איוניר במכבי תל אביב לעונת 2011/12, תקופה בה יוביל את מכבי תל אביב כמאמן ראשי. לשחקני הקבוצה יש את הכישרון והיכולת לגרום לנו לגאווה. בצומת דרכים משמעותית זו, אנו מצפים מהם להציג את הכוח ורוח הלחימה הראויים לרוח מועדון כמו מכבי תל אביב".

ההחלטה על הארכת חוזהו של איוניר התקבלה הבוקר לאחר שיחות שהתקיימו בימים האחרונים בין הבעלים גולדהאר לראשי המועדון, ג'ק אנג'לידיס ועוזי שעיה. הרעיון על הארכת החוזה החל להתגלגל כבר לפני מספר שבועות, ובימים האחרונים משתפס הרעיון תאוצה גדולה יותר, התקבלה ההחלטה פה אחד ובהסכמה מלאה, על ידי כל השלושה שהיו מעורבים בתהליך. היום אחר הצהריים, צלצל גולדהאר לאיוניר לפני האימון ובישר לו על החלטתו.

לאחר מכן כונסו כל השחקנים לאסיפה, בטרם החל האימון. באסיפה נכחו אנג'לידיס, שעיה, איוניר והצוות המקצועי וכמובן כל שחקני הקבוצה (למעט שחקני הנבחרות השונות שנעדרו). אנג'לידיס לא הירבה במילים ורק אמר להם פתגם באנגלית: "מי שלא יודע לשחות שלא יסתובב ליד הנהר. כל מי שנמצא כאן הוא שחיין טוב ואני מאמין בכם שאתם מסוגלים לתת יותר ממה שנתתם עד היום".

איוניר אמר לשחקנים: "החלום שלי הוא להחזיר את מכבי תל אביב להיות המובילה בכדורגל הישראלי, ומי שיילך איתי יעזור לי ולמועדון הזה להגשים את החלום". לאתר הרשמי הוסיף: "כשפנו אלי לאמן את מכבי תל אביב הייתה זו הגשמה של חלום. הייתי מאושר שהגשמתי חלום והיום אני מאושר באותה מידה, אך איני מסתפק בעובדה שאני מאמן את מכבי. המטרה העיקרית היא להוביל את מכבי תל אביב בדרך שנבחרה על מנת שנחזור להיות המועדון הבכיר במדינת ישראל".

בוזגלו הושעה ממשחק אחד, האחרים הבינו את המסר?

כבר עתה ברור כי יהיו שינויים בסגל השחקנים של מכבי תל אביב במהלך הקיץ. נכון לעכשיו נראה כי מאור בוזגלו, האריס מדוניאנין, רוברטו קולאוטי, דימיטאר רנגלוב, ואולי גם ג'יבריל סידיבה לא ימשיכו ללבוש את המדים הצהובים בעונה הבאה.

שמו של הקשר תמיר כהן עלה שוב כחלק מהשינויים. כהן מסיים העונה את חוזהו בבולטון האנגלית ואינו פוסל את האפשרות לחזור למועדון בן גדל. בתקופה האחרונה, ובמיוחד מאז מותו של אבי כהן, נערכו מגעים לא רשמיים בין תמיר כהן למכבי וייתכן שקרבתו של מוטי איוניר למשפחת כהן והידיעה עתה כי הוא יהיה המאמן גם בעונה הבאה, תגרום לעסקה להבשיל לכדי חתימה רשמית וחזרה של הקשר לישראל.

נכון לעכשיו התקבלה החלטה שלא לשלוח שחקנים ליציע (למעט בוזגלו שהושעה ממשחק אחד, ר"ב), וזאת על מנת שלא לפגוע בקבוצה ובהתנהלותה בשבועות הקרובים. בהנהלת הקבוצה מקווים כי השחקנים הפנימו את המסר של הבעלים והעובדה שאיוניר קיבל הודעה על הארכת חוזה אמורה להחזיר כעת במעט את השקט לתוך המערכת.

המועדון, כאמור, הודיע היום על עונשו של מאור בוזגלו. הקשר הושעה ממשחק ליגה אחד (בני יהודה), נקנס ב-10 אלף דולר וכן קיבל עונש הרחקה על תנאי עד תום העונה במקרה של עבירת משמעת נוספת.

גורמים במועדון אמרו כי העונש בפועל הוא קל יחסית, וזאת כדי לא לגרום נזק גדול יותר לשחקן וכן לא לפגוע בקבוצה. בנוסף אמרו בצמרת המועדון כי מה שיותר משמעותי בעונש שנקבע הוא דווקא הסעיף על תנאי, שקובע שבכל הפרת משמעת נוספת הוא יישלח ליציע עד תום העונה. זאת על מנת להעביר מסר חד וברור כי במכבי לא יסבלו יותר שום הפרת משמעת נוספת מבוזגלו או משחקן אחר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully