וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד דיווחה על הפסדים של 109 מיליון ליש"ט

הפסדי חברת האם של המועדון גדלו בשל החזרי חובות בגובה של 30 מיליון ליש"ט ומכך שהמועדון לא מכר שחקנים משמעותיים

למרות שהיא נמצאת במקום הראשון בטבלה ודי בטוחה במעמדה, בשורות פחות טובות מגיעות מכיוון הבנק, כאשר היום (שלישי) פורסם כי בעלי הקבוצה סיימו את העונה הקודמת בהפסד של לא פחות מ-108.9 מיליון ליש"ט. המידע הזה מגיע מהחשבונות שהוגשו על ידי חברת האם של המועדון.

במהלך השנה הכלכלית הקודמת, חברת האם של המועדון, רד פוטבול ג'וינט וונצ'ור, סיימה את השנה עם רווח של 21 מיליון ליש"ט, זאת בזכות מכירתו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד במה שהוגדר כשיא כל הזמנים בהעברת שחקן, שעמדה על 80 מיליון ליש"ט. אלא שההפסדים בעיקר נגרמו כתוצאה מכך שבמהלך השנה האחרונה המועדון לא מכר שחקנים משמעותיים וכן כתוצאה מהחזרי חובות שהגיעו ל-30 מיליון ליש"ט.

בכל מקרה, נראה שחל גידול בהפסדי המועדון, שכן בפרסום האחרון של חשבונות הקבוצה נמסר על חובות בגובה 83.5 מיליון ליש"ט. למרות הבשורות הרעות, מנכ"ל החברה, דייויד ג'יל, הבהיר כי אין כל סיבה לדאגה וכי עתיד המועדון מובטח.

בפן המקצועי, ב'גארדיאן' מפורסם היום כי המועדון חידש את התעניינותו בשני השוערים המובילים, מנואל נוייר ורנה אדלר. על פי הפרסום, מאמן השוערים של הקבוצה, אריק סטיל, נשלח ביום ראשון האחרון ללברוזן כדי לצפות בנוייר (שאלקה) ואדלר (לברקוזן) בפעולה. אלכס פרגוסון מחפש מחליף לאדווין ואן דר סאר שאמור לפרוש בתום העונה, כאשר עיניו של המנג'ר הוותיק הופנו גם לעברם של דויד דה חאה, שוערה של אתלטיקו מדריד, ומארטן סטקלנבורג, שוערה של אייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully