וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקר: "לא נוכל להסתדר בפלייאוף בלי דאנקן"

בסן אנטוניו חוששים מהפציעה של טים דאנקן, שנקע את הקרסול לפני הפלייאוף. פופוביץ': "ייעדר תקופה". ג'ינובילי: "זה נראה רע"

סן אנטוניו קרובה להבטיח את המקום הראשון במערב ואת יתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף, עם יתרון של שבעה משחקים על הלייקרס כשנותרו 12 משחקים עד תום העונה הסדירה, אבל היום (שלישי) הספרס בעיקר מודאגים. הסנטר טים דאנקן נחת לא טוב על הרגל במהלך הניצחון על גולדן סטייט (96:111), נקע את הקרסול ובקבוצה יודעים שהפציעה הזו הגיעה בזמן הכי לא נוח שאפשר - ממש על סף הפלייאוף.

"ראיתי אותו כואב", אמר מאנו ג'ינובילי, "הוא לא מהשחקנים האלה שיעשו את עצמם. זה נראה רע, אבל נקווה שתוך כמה משחקים הוא יחזור אלינו".

מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' טען ש"טימי ייעדר תקופה" ולא הרחיב, אנטוניו מקדייס העריך ש"אני מאמין שהוא לא ישחק בערך שבועיים", וטוני פרקר מודע לחשיבות של האיש הגדול. "אנחנו יכולים להמשיך לנצח בלי טימי עד תום העונה, ולהבטיח את המקום הראשון במערב", אמר הגארד הצרפתי, "אבל בפליאוף לא נוכל להגיע בלעדיו לשום מקום".

מי שצפוי לפתוח במקומו בחמישייה הוא טיאגו ספליטר, שהלילה קלע 10 נקודות וקטף 14 ריבאונדים. סן אנטוניו במאזן 13:57, ועם 12 משחקים עד סוף העונה, הספרס רוצים להשוות את שיא המועדון: 63 ניצחונות בעונת 2005/06.

טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. AP
אכן, תמונות קשות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully