וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי הודח מסגל הנבחרת

22.3.2011 / 10:15

קשר האלופה נופה עקב ”חוסר כבוד לנבחרת”, אך בהפועל ת"א טוענים כי "הרופא הורה לו לנוח" וההשעיה עשויה להתבטל

ערן זהבי הודח היום (שלישי) מסגל נבחרת ישראל בשל מה שהוגדר כבעיית משמעת ו"חוסר כבוד כלפי חולצת הנבחרת". ההתאחדות הוציאה הודיעה רשמית ובה נמסר: "אתמול התבקש השחקן לערוך טיפול לאחר שהגיע פצוע, אך עזב תוך זמן קצר. זהבי ביקש להשתחרר לאירוע משפחתי, תוך שמוסבר לו שהוא מחויב לשוב למלון. למרות זאת, הוא לא הגיע, ולכן שוחרר".

בהתאחדות זעמו על היחס המזלזל של זהבי, והמאמן לואיס פרננדז אמר בתגובה: "יש לכבד את חולצת הנבחרת. מי שמגיע לנבחרת, צריך להגיע עם רצון ועם תחושת כבוד. זו נבחרת שמייצגת את כל העם ואת כל המדינה, ויש להתייחס אליה בצורה כזו". ההתאחדות הגישה נגד זהבי תלונה ליועץ המשפטי, והוא יעמוד לדין בית הדין של ההתאחדות.

כזכור, שלשום פורסם כי ביקש זהבי להשתחרר בשל חתונת אחיו. "אני בהלם מהנבחרת", אמר זהבי לוואלה! ספורט, "לא האמנתי כשהתקשרו אליי בדרך למלון והודיעו לי לא להגיע. מבחינתי עשיתי הכל בשביל לשחק בה, חבל מאוד שלא מבינים את זה. הודעתי לפרננדז כבר לפני כמה ימים שיש לי אירוע משפחתי, חינה של אחי. הוא לא ניפה אותי בגלל האירוע, הוא פשוט העדיף שאחזור בלילה מאשר בתשע בבוקר. אבל אני לא מבין מה זה משנה אם אחזור אחרי חצות למלון, הרי ממילא לא הייתי אמור להתאמן. ההחלטה שלו פוגעת בנבחרת וגם בי. אני לא מסוגל להבין אותו, אבל מאחל לנבחרת בהצלחה. להגיד שעזבתי טיפולים באמצע זה שקר וכזב. חבל שזה יוצא בצורה הזאת, זו עוד אחת מהשטויות של הנבחרת".

בהפועל תל אביב נדהמו לשמוע על ניפויו של זהבי, זאת לאחר שהקשר קיבל אתמול הוראה מרופא הקבוצה לנוח כשלושה ימים לאחר שקיבל זריקה, והעביר את הוראת הרופא להתאחדות. נראה שכרגע בהתאחדות מבינים את טעותם ואף התקשרו להפועל תל אביב בכדי לקבל את אישורו של רופא הקבוצה.

לכן, זהבי היה המום מהחלטת ההתאחדות לאחר שהביא את אישור רופא הפועל תל אביב. כרגע קיימת אפשרות כי זהבי יוחזר לסגל, לכשהליך הבירור של ההתאחדות יושלם, אך מקורביו של זהבי הודיעו כי הוא עשוי לסרב לבקשה לחזור לסגל.

בהודעה שפרסמה היום הפועל תל אביב באתר האינטרנט של הקבוצה נכתב: "ערן זהבי הינו דוגמה למקצוענות ומודל לחיקוי בהתנהלותו כספורטאי. המועדון מביע תמיהה ופליאה על שחרורו מנבחרת ישראל והעמדתו לדין באמתלה של חוסר כבוד. ערן הקריב מבריאותו על מנת להיות כשיר לאימוני ומשחקי הנבחרת הקרובים ולא אחת התבטא בתקשורת ובפני חבריו לקבוצה על הגאווה שבייצוג המדינה במדי הנבחרת. ערן נצטווה לנוח לאחר שקיבל אמש זריקה מרופא המועדון וקיבל אישור כתוב לשלושה ימים ללא פעילות ספורטיבית שנמסר לנציגי הנבחרת, תחושתינו היא כי נעשתה טעות בשיקול הדעת באשר לשיחרורו לארוע משפחתי מדרגה ראשונה, זאת למרות סיכום שהושג בין ערן למנהלי הנבחרת לפני 3 חודשים אשר אישרו את יציאתו לאחר שערן הבטיח שישחק במדי הנבחרת ורק לאחר מכן ייצא לשמוח בחתונת אחיו. השתלשלות הארועים יצאה מפרופורציה ואנו קוראים לראשי הנבחרת לשקול שוב את החלטתם".

דורון אוסידון, נציגו של אלי טביב בארץ, הוסיף ואמר לאתר הרשמי: "ערן זהבי הוא בורג חשוב ומרכזי בנבחרת ישראל והפועל תל אביב, חבל שבחרו לותר על שחקן כה משמעותי לפני קמפיין חשוב"

מסתמן: דמארי בהרכב

אחרי לא מעט דיבורים סביב ההשלכות של הפציעה שלו על הנבחרת, קשר צ'לסי ונבחרת ישראל, יוסי בניון, ינחת בישראל בלילה שבין רביעי לחמישי. אבל עוד לפני שנחת, בנבחרת בדקו ביממה האחרונה אפשרות שייכלל בסגל למשחק מול גיאורגיה.

המאמן פרננדז הבהיר לקפטן כי היה שמח לראות אותו משחק ביום שלישי הבא, אך במקביל אין לנבחרת כוונה לסכן אותו. גורם בנבחרת אישר אתמול: "אנחנו לא יודעים מה המצב של בניון וכפי שזה נראה הוא לא ישחק, אבל אצלו אין לדעת. הוא אוהב את הנבחרת ורוצה בהצלחתה. אם הוא ירגיש שהוא מסוגל להיות חלק מהסגל, נשמח. הכל תלוי בו".

הנבחרת ערכה אתמול את אימון הבכורה שלו והיום תקיים אימון בוקר באצטדיון רמת גן. פרננדז שוחח אתמול בקצרה עם השחקנים לפני ארוחת הערב, ודיבר בעיקר על הגאווה ללבוש את המדים הלאומיים. לארוחה הצטרף החלוץ טל בן חיים, שזומן אתמול לנבחרת. כפי שפורסם שלשום, בירם כיאל, דודו ביטון ואליניב ברדה, קיבלו אישור לנחות באיחור ולא הספיקו להגיע לאימון, כשהבוקר יערכו את אימון הבכורה. דודו אוואט, שזכה אתמול לטיפולים, אמור לערוך היום אימון שוערים.

עיקר ההתלבטות של המאמן היא בנוגע למערך ההגנתי שלו. דקל קינן הוא המניה הבטוחה בהרכב, כשהמאמן בונה גם על טל בן חיים, למרות שאינו משחק. בירם כיאל, אלמוג כהן וביברס נאתכו יתחרו על שתי עמדות בקישור האחורי. נראה כי הקשרים של סלטיק ונירנברג יקבלו עדיפות.

מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא חלוץ מכבי פתח תקוה, עומר דמארי. אליניב ברדה צפוי להצטוות לצדו בחוד.

פרננדז הדגיש אתמול בפני מקורביו כי הוא ימשיך לנהל מעקב אחר טוטו תמוז וכי הוא יוזמן בהמשך, אולי עוד השבוע, במקרה שאחד משחקני ההתקפה ייפצע או שיוחלט לחזק את הנבחרת בשחקן התקפה נוסף.

מחר בבוקר תתאמן הקבוצה לראשונה בבלומפילד ובערב היא תקיים אימון נוסף באצטדיון רמת גן, אותו פרננדז החליט לסגור לתקשורת ולקהל. ביום חמישי היא תערוך אימון בוקר נוסף ברמת גן ובערב אימון בבלומפילד, שיהיה פתוח לרבע שעה בלבד. ביום שישי פרננדז יקיים את האימון המסכם ברמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully