וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים יזומן לסגל נבחרת ישראל

21.3.2011 / 18:52

חלוץ מכבי פתח תקוה יצטרף לקראת המשחקים מול לטביה וגאורגיה. אלמוג כהן: "אנחנו עם הגב לקיר, חייבים ניצחון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל החלה הערב (שני) את אימוניה לקראת שני משחקי המוקדמות הגורליים מול לטביה בשבת ומול גאורגיה ביום שלישי הבא. המשחקים ייערכו באצטדיון בלומפילד, ושחקני הנבחרת המשיכו בקריאה לאוהדים להגיע ולתמוך כדי להישאר בתמונת הסיכויים ליורו 2012. כזכור, לנבחרת יש ארבע נקודות מארבעה משחקים, והיא במקום הרביעי בבית ו'.

מי שלא הגיעו לאימון הפתיחה הם בירם כיאל, דודו ביטון ואליניב ברדה. שני החלוצים ששיחקו במחזור הסיום של הליגה הבלגית ואמורים להצטרף לאימון לקראת סיומו. כיאל ינחת מאוחר יותר ויגיע ישירות למלון, שם יצטרף לחבריו. טאלב טואטחה, המגן הצעיר של מכבי חיפה, ערך את אימון הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת והיה בין 18 השחקנים שהתאמנו. דודו אוואט וערן זהבי עברו טיפולים בצדי המגרש, כשבן שהר וגילי ורמוט הסתפקו באימון ריצה.

טל בן חיים, חלוצה של מכבי פתח תקוה, יזומן לנבחרת במקום אייל גלוסה הפצוע. מלבד החלוץ הצעיר, הצוות המקצועי שוקל זימונים של שחקנים נוספים במידת הצורך, כדי לחלק עומסים בשני המשחקים.

"כרגע אנחנו חושבים רק על המשחק הראשון מול לטביה", אמר אלמוג כהן, שמגיע לנבחרת בכושר מצוין מקבוצתו הגרמנית נירנברג. "כל ספורטאי רוצה לנצח, במיוחד כשאנחנו עם הגב לקיר. לא משנה מתי נכבוש, העיקר שנביא שלוש נקודות. המאמן יבחר את השחקנים ונעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בגלל התוצאות האחרונות שלנו אנחנו עם הגב לקיר, ולכן רק ניצחון ישרת אותנו".

רמי גרשון, בלמה של קורטרייק הבלגית ששוב עשוי לפתוח כמגן שמאלי, התייחס לנושא תפקודו על המגרש: "התפקיד הטבעי שלי הוא בלם, אבל אתן הכל גם אם אהיה חלוץ. שיחקתי כבר כמגן שמאלי גם בקבוצה שלי, אז זו לא בעיה. אני משחק כל השנה ונמצא בכושר טוב, אני שמח להיות פה. זה משחק מאוד חשוב לנו, אנחנו מאמינים בסיכויים שלנו ואני קורא לקהל לבוא לתמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully