וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתגע על הצלבה

המשוגע עושה פסק זמן מהליגות האירופאיות והכדורגל הישראלי לטובת משחקי ההצלבה שייפתחו ביום שלישי הקרוב. איך הוא מתכוון לעשות כסף?

זהו, שימו בצד לרגע את משחקי הליגות האירופיות, ועוד רגע אחד לפני פגרת הנבחרות מה שבעיקר מטריד אותנו זה משחקי ההצלבה ביורוליג. אל תצפו ממני שאני אהמר על הפרש מדויק, שיניב יחס של פי תשעה לזכייה, אבל אני אשתדל לשמור על קור רוח כדי שנוכל בכל זאת ללכת על סכום גדול, כמו שאנחנו רגילים.

משחק 7: אולימפיאקוס – סיינה (7+). ראינו את היוונים מרשימים מאוד בשלב הטופ 16, כשגם סיינה נתנה הצגות לאורך כל העונה. ברור לכולם שבבית אולימפיאקוס אמורה לנצל את הביתיות ולהשיג שני ניצחונות קלים, אבל אני מעריך שיהיה לה קשה מאוד לנצח בהפרש הזה, ולכן אני הולך עם סיינה. ההימור: 2 (1.80)

משחק 32: ריאל מדריד – ולנסיה (8+). אטורה מסינה לא פה, אבל ריאל מדריד נותרה אותה קבוצה. בליגה היא אמנם הפסידה במחזור האחרון, אבל שום דבר לא יהיה דומה לקרב הכל כך חשוב של הלבנים. למרות זאת, קשה לי לראות אותם מנצחים בלמעלה משמונה נקודות הפרש את ולנסיה. ההימור: 2 (1.80)

משחק 42: ישראל עד 21 – גאורגיה עד 21. הדור בנבחרת של גיא לוזון השתנה לחלוטין וגם העובדה שהקמפיין הבא של הנבחרת הצעירה יתקיים רק בעוד כשנתיים תשפיע על רוח הלחימה של השחקנים שמגיעים למשחק ידידות לא מחייב מבחינתם. אני מעריך שלמרות הביתיות, ישראל תסיים רק בתיקו. ההימור: איקס (2.85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully