וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר קיבלה הגרלה קשה בטורניר מיאמי

הישראלית עשויה לפגוש בסיבוב השלישי את וויקמאייר, שגברה עליה באינדיאן וולס, ינקוביץ' ו-ווזניאקי מחכות. סלע הודח במוק'

יממה בלבד אחרי שני הגמרים המרתקים שקיבלנו באינדיאן וולס ושני אלופים חדשים בדמותם של נובאק דג'וקוביץ' וקרוליין ווזניאקי, אפשר כבר לכוון את השעונים ולהתחיל להתכונן לטורניר מיאמי היוקרתי, שייפתח כבר מחר (שלישי). ההגרלה נערכה הערב והולידה לשחר פאר הישראלית, המדורגת 11 בעולם ו-10 בטורניר, הגרלה די קשה.

פאר אמנם תתחיל את הטורניר בסיבוב השני ותפגוש שם את המנצח בין אנאבל מדינה גאריגס ליריבה מהמוקדמות, אך עשויה לפגוש כבר בסיבוב השלישי את יאנינה וויקמאייר הבלגית הנפלאה, שניצחה אותה די בקלות 3:6, 3:6 ברבע הגמר של אינדיאן וולס בשבוע שעבר.

במידה ותצליח גם לעבור את הבלגית, הישראלית עשויה לפגוש את ילנה ינקוביץ' הסרבית (6 בטורניר) בשמינית הגמר ואת קרוליין ווזניאקי הראשונה בעולם כבר ברבע הגמר. כזכור, פאר הייתה קרובה לעלות לטופ 10 כבר בטורניר אינדיאן וולס ויכולה להבטיח את מקומה בין 10 הראשונות בעולם גם בטורניר מיאמי, אך נראה שלפי ההגרלה יהיה לה קשה לעשות את זה.

אכזבה גדולה לדודי סלע. המחבט הבכיר של ישראל, שירד היום בבוקר למקום ה-96 בעולם, הפסיד כבר בסיבוב הראשון של מוקדמות טורניר מיאמי והודח כבר בשלב המוקדם הזה. סלע הפסיד 6:1, 6:4 לטים סמיצ'ק האמריקני (160 בעולם) תוך 54 דקות של משחק בלבד. סלע, שהגיע למוקדמות הטורניר אחרי שסיים צ'לנג'ר לא מוצלח במיוחד בקוסטה ריקה, חלם להיכנס לטורניר המאסטרס מסבב ה-1,000 אך הוא ייאלץ לנסות לחזור לעצמו בעתיד.

עדכון ראשון: 21:58

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully