וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: 29:29 דרמטי בדרבי של ראשל"צ

מכת תשע של זכארוב סידרה שוויון לאדומים בשניית הסיום והפועל מתקרבת למקום הראשון. מאור הורחק. צפו בדרמה

ספורט 5

.

מכבי ראשון לציון והפועל ראשון לציון סיימו הערב (שני) ב-29:29 את הדרבי הרביעי ביניהן העונה. כמיטב המסורת של עיר היין, גם הדרבי הזה היה חם, דרמטי וסוער. המשמעות היא שהשתיים ימשיכו להיאבק על המקום הראשון בטבלה בשני המחזורים שנותרו לפני חצי גמר הפלייאוף, כשגם אס"א תל אביב בתמונה. הפועל תלויה בעצמה ואם תנצח בשני המשחקים, היא תסיים ראשונה.

מכבי הגיעה לדרבי שלושה ימים אחרי ההפסד לאס"א בעוד הפועל חיפשה נקמה על ההפסד הדרמטי בגמר הגביע. הפתיחה הייתה שקולה כששתי הקבוצות לא בורחות אחת לשנייה. שתי דקות להפסקה הוליכה הפועל 13:15, אבל אריאל רוזנטל איזן והוריד את הקבוצות להפסקה בשוויון 15.

הצהובים פתחו בסערה את המחצית השנייה ול-18:22, עד שהגיעה ריצת 0:6 מדהימה של הפועל ודרמה אדירה בדקות האחרונות. היתרון עבר מצד לצד ובמצב של 28:29, דקה לסיום, החטיא עידן מימון פנדל גורלי. 20 שניות לסיום, הורחק מאמן מכבי גלעד מאור בטענה שדחף את המשקיף והכדור עבר להפועל שיצאה להתקפה האחרונה. בשניית הסיום נשרקה מכת תשע לזכות האדומים ודניס זכארוב הדהים עם שער שוויון.

זכארוב הוביל את הפועל עם שבעה שערים, מימון הוסיף שישה, שחר מיארה ואלי רן כבשו חמישה. רוזנטל ופיליפ מריאן הבקיעו שבעה כל אחד למכבי, עופר לוזון הוסיף חמישה.

גלעד מאור היה נסער והשתולל בחדר ההלבשה. הוא הכחיש שפגע במשקיף ולא הבין מדוע הורחק. מאור ניגש למזכירות להתלונן כי חפץ נזרק לעברו מכיוון יציע אוהדי הפועל: "זו שערוריה, זו שחיתות. המזכירות צריכה לשמור עליי ולא להוציא לי אדום", אמר לסובבים. "המשקיף היה צריך לעצור את המשחק כי זרקו עליי חפץ חד. מה אני מחפש לדפוק את הקבוצה שלי 10 שניות לסיום? אני ניהלתי עשרות משחק פלייאוף בשיא קור הרוח. כשזורקים עליי משהו אני חושב על המשפחה שלי. אני בא פה ליהנות, זה ספורט. למה אתם שותקים על זה?".

אס"א תל אביב סוגרת פערים

מי שניצלה את השוויון בדרבי הלוהט של ראשון לציון היא אס"א תל אביב. הקבוצה של אולג בוטנקו, שהדהימה את האלופה מכבי ראשון לציון במחזור הקודם, ניצחה הפעם 29:37 את קרית מוצקין, וצימקה את הפער משתי המוליכות לנקודה אחת בלבד. דן מירקוס הוביל את אס"א עם שבעה שערים, כשתום מטלון ודן נתן הוסיפו חמישה שערים כל אחד. 11 שערים של איתי גושון לא הספיקו למוצקין.

מכבי תל אביב אמנם ניצחה 19:23 את בני הרצליה, אבל מבחינתה זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. הצהובים כבר לא יהיו בחצי הגמר, בעוד הרצליה איבדה את הסיכוי התיאורטי לזכות בביתיות לפני מפגשי חצי גמר הפלייאוף. הרבו לכבוש למכבי תל אביב: ואדים ויריץ' וטל בלכר 5 שערים כל אחד, נובאק בוסקוביץ' 4. להרצליה: יוני רוזנטל 7 שערים, בארי סולומון 4 ורביב גרוס 3.

בבית התחתון: עירוני רחובות נעצרה אחרי שבעה ניצחונות רצופים עם הפסד מפתיע 23:19 בבית למכבי רעננה, שתמשיך להיאבק על מקומה בליגה והשוותה את מאזנה לזה של קרית אונו שנמצאת מעל הקו האדום. בר מסורי הוביל את רעננה עם שבעה שערים, אבל מי שהצטיין היה השוער יניב ממה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully