וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית: טיילר ביגס חתם בגלבוע/גליל

21.3.2011 / 20:13

אחרי הסיכום וההודעה על ביטול המגעים, החליטו ראשי האלופה לצרף את הפורוורד עב הבשר. יערוך את אימון הבכורה ברביעי

הפורוורד עב הבשר, טיילר ביגס (24, 2.02), מצטרף להפועל גלבוע/גליל עליון אחרי מספר ימים רבי תהפוכות. כזכור, ההנהלה השיגה סיכום עם השחקן ביום שישי, אך 24 שעות מאוחר יותר הודיע על ביטול ההסכם מכיוון שהצוות המקצועי לא היה מעוניין בביגס. בסופו של דבר, המגעים חודשו בליל ראשון וביגס חתם בגלבוע/גליל ויערוך ביום רביעי את אימון הבכורה שלו בקבוצה.

כמו במספר שחקנים אמריקאיים עבי בשר אחרים בשנים האחרונות, הכינוי "בייבי שאק" דבק גם בביגס, שבכיתה י' שקל למעלה מ-100 ק"ג. כיום הוא שוקל כ-115 ק"ג, לאחר שבילה ארבע שנים במכללות פיטסבורג. עונתו הטובה ביותר במכללה היתה 2008/09, כששיחק 23 דקות כשחקן השישי של הקולג' והשיב ב-6 נקודות ו-4 ריבאונדים. בקיץ 2009 ניסה הפורוורד להגיע ל-NBA דרך מחנות הקיץ אך לא הצליח להרשים, וחתם בקבוצת טריקאלה מהליגה השניה ביוון. את העונה הנוכחית החל בקיימקליו היוונית.

באתר הרשמי של מכללת פיטסבורג מתואר ביגס כשחקן לא-אנוכי, שעובד קשה ומסוגל לקלוע עם הגב לסל וכן מחוץ לקשת. מדובר בריבאונד התקפה מצוין, שמימדיו הגדולים כבר אפשרו לו לשחק בעמדה 4 וגם בעמדה 5, למרות גובהו הנמוך יחסית (2.02 מ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully