וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעיה: "מחפש את אבי כהן בקבוצה של היום"

21.3.2011 / 18:31

מנכ"ל מכבי ת"א נאם בתערוכה לזכרו של בלם העבר: "חסר שחקן ומנהיג כמוהו". תמיר כהן: "היה שוק לראות את התערוכה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הערב (שני) נפתחה בבית אינפיניטי ברחוב רוטשילד בתל אביב תערוכה בשם: "אבי כהן - לעולם לא תצעד לבד", לזכרו של שחקן העבר שהלך לעולמו לפני כשלושה חודשים. בתערוכה מוצגים כ-200 פרטים שונים מחייו של כהן, בין השאר תמונות, סרטונים, חולצות משחק, נעלי כדורגל, גביעים ומדליות ממהלך הקריירה הארוכה שלו במדי מכבי תל אביב, ליברפול, גלזגו ריינג'רס ונבחרת ישראל.

בחלל התערוכה נפתחה ספריה עם פינות קריאה מיוחדות וכן מוצגים סרטים נדירים מרגעי המבחן בליברפול, קטעי עיתונות, אלבומים, מכתבי מעריצים וחומרים נוספים על חייו.

טקס הפתיחה נערך בהשתתפות רעייתו, דורית כהן, וילדיו, תמיר לי ודביר, וכן חברו הטוב אריה אלטר, יו"ר ארגון השחקנים וניר דקל, מנכ"ל אינפינטי ישראל שתרם את חלל מתחם אינפיניטי בתוכו עוצבה התערוכה.

שחקן נבחרת ישראל ובולטון תמיר כהן נשמע מרגש במיוחד: "היה שוק לראות את התערוכה. זה מאוד ריגש אותנו וחימם לנו את הלב. צריך להגיד תודה להרבה אנשים שעבדו פה ועל היוזמה. הרימו פה דבר שלא מבייש את התערוכה הטובה בעולם. אני מקווה שאנשים יבואו ויהנו מהתערוכה".

אלמנתו של אבי כהן, דורית, אמרה: "כל הרעיון של התערוכה רק מראה איזו אישיות היה אבי. ההערכה שאנשים רכשו לו. מאוד מרגש אותנו ונוגע ללבנו. אם רק הוא היה יכול לראות הוא היה אומר שזה לא מגיע לו, כי הוא היה ענו וצנוע

מנכ"ל מכבי תל אביב, עוזי שעיה, ניסה למצוא את המקום של כהן בקבוצה הנוכחית: "אני כמנכ"ל מכבי תל אביב עובר ימים קשים. בימים כאלה מחפשים פתרונות, וכשאני מגיע למגרש אני מחפש את אבי כהן במנהיגות. כקפטן, כליברו. מי שיידע להוציא את העגלה מהבוץ ולהרים את הראש בזמנים קשים ויידע מה לעשות בזמנים קשים".

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב החל ממחר, למשך 14 ימים. בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:30, וביום ו בין השעות 9:30-13:30.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully