וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל באלאק יועמד לדין בגין קללות נגד קלן

קשר לברקוזן נתלה על הגדר וקרא: "שיילכו לעזאזל קלן". הקטע בפנים. רנגניק בשאלקה: "קשה לנהל סגל של 30 שחקנים"

ההתאחדות הגרמנית החליטה להעמיד לדין את שחקן באייר לברקוזן מיכאל באלאק. הקשר בן ה-34, שהיה מצוין בניצחון 0:2 על שאלקה ובישל את השער הראשון, נתלה בסיום המשחק על הגדר עם מגאפון וצעק לעבר האוהדים: "שייסה פ.צ. קלן" (שיילכו לעזאזל קלן), כשהקהל המשולהב עונה לו. קלן היא אחת היריבות השנואות על יושבי הביי ארינה בהיותה יריבת לברקוזן מחבל הריין, וגם לבאלאק יש חשבון די ארוך עם כוכב הקבוצה, לוקאס פודולסקי, לו סתר בעבר במהלך משחק של נבחרת גרמניה.

את תובע ההתאחדות כל הפרשה הזו לא שיעשעה במיוחד והוא אמר: "ההתאחדות תפעל בנושא. אנחנו רואים בחומרה התנהגות בלתי ספורטיבית ומיכאל באלאק נהג כך". אגב, אחד האחרונים שהעז לקלל בפומבי קבוצה יריבה היה שוער ורדר ברמן טים ויסה, שבשנת 2009 שילם 8,000 יורו על מקרה דומה.

רנגניק: "לקבוצה אין מושג לתפקד תחת לחץ"

הוא חזר ובגדול. אחרי שעזב את שאלקה אי אז ב-2005, חזר היום (שני) רלף רנגניק ל"רויאל בלוז" והוצג במסיבת עיתונאים רשמית. המאמן בן ה-52 חשף הרבה פרטים חדשים על ההחתמה שלו ושטח את המשנה שלו לגבי איך הקבוצה, שעדיין עומדת בפני שני אתגרים משמעותיים העונה בדמות גמר הגביע ורבע גמר ליגת האלופות, צריכה לתפקד.

"זה לא סוד שהייתי במגעים עם שאלקה והייתי אמור להתחיל לעבוד כאן ב-1 ביולי", הודה רנגניק, "אבל קרה משהו חריג וההנהלה ביקשה ממני להתחיל לעבוד כבר עכשיו לאחר שפיטרו את פליקס מגאת. בהתחלה שקלתי אם להתחיל לעבוד עכשיו או לחכות ובינתיים שימנו מאמן זמני, אבל בסוף ביקשו שאגיע עכשיו. יש לי הרבה רגשות למקום הזה ואני שמח לחזור לכאן. לא תמיד הרגשתי הכי מחובר בקדנציה הקודמת, אבל אני מרגיש חיבור טוב עם האוהדים והאווירה הכללית במועדון".

רנגניק התייחס למצבה הקשה של שאלקה ואמר: "המצב משתקף הכי טוב דרך הטבלה. זה הסימן הכי ריאלי של המצב של שאלקה. אמנם בליגת האלופות הקבוצה צברה 17 מ-24 נקודות אפשריות והיא גם בגמר הגביע, אבל בליגה היא מאכזבת ודוגמה טובה לכך הייתה מול לברקוזן (בו הפסידה שאלקה 2:0). אנחנו חייבים שני ניצחונות דחופים בליגה".

רנגניק התייחס גם לסגל הגדול שיש בגלנזקירשן כשאמר: "אם כל השחקנים כאן נמצאים תחת חוזה יהיה קשה להתאים להם תכנית אימונים. אחת המטרות החשובות של העונה החדשה היא לצמצם את הסגל. אנחנו רוצים לשחק טוב כבר בשבועות הקרובים וגם לפתח סגנון משחק, שאפשר יהיה לראות שיש קבוצה אמיתית על הדשא. אתמול עקבתי אחרי המשחק נגד לברקוזן בטלויזיה וראיתי שלקבוצה אין שום מושג איך לתפקד תחת לחץ מול יריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully