וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין סיימה ב-0:0 עם הפועל רמת גן

שתי קבוצות ההתקפה הגרועות בליגה סיפקו משחק חלש. ארקין עצר פנדל של צ'ה (69), אוהדי סכנין קראו לדראפיץ' להתפטר

16 - זה המספר המופיע בעמודת שערי הזכות של בני סכנין והפועל רמת גן. מישהו מופתע שהמשחק ביניהן הסתיים ב-0:0 משמים? 1,500 אוהדים, רובם מקומיים, הגיעו לאצטדיון דוחא במטרה לראות את קבוצתם משיגה ניצחון חשוב בקרב התחתית, אבל המשחק שנעל את המחזור ה-27 הניב כמה החמצות גדולות, רק לא שערים. אוהדי סכנין הגיבו בסיום עם שריקות בוז וקראו למאמן סלובודאן דראפיץ' להתפטר.

סכנין נותרה במקום ה-14 עם 21 נקודות, אחת יותר מהפועל אשקלון שנמצאת מתחת לקו האדום. הפועל רמת גן, לה היה זה תיקו מאופס שני ברציפות ורביעי בסיבוב השני, נמצאת עמוק במקום האחרון עם שמונה נקודות וסיכויי הישרדות קלושים. האורדונים ניצחו רק פעם אחת העונה וכך אי אפשר להישאר בליגה, ללא כל קשר להפחתת הנקודות מתחילת העונה. רמת גן יכולה לפחות להתנחם בכך שרצף הכישלונות שלה במשחקי החוץ מול סכנין נקטע, אחרי שהפסידה בכל שמונת הביקורים הקודמים מאז 1998/9.

סכנין שוב הציגה את האנמיות המוכרת שלה בהתקפה, ובקושי יצרה מצבים במהלך המשחק. אם מוחמד קנדיל עוד נדרש למאמץ וסיפק שתי עצירות במחצית הראשונה, איתי ארקין האורח זכה למשחק די רגוע עד לדקה ה-69. אז דנאיל מיטב סחט פנדל, אבל השוער האורח עצר מצוין את הבעיטה של נסטיה צ'ה מהנקודה הלבנה. לאחר מכן דימיטאר טלקיסקי בעט פעם אחת למשקוף והחמיץ עוד מצב מצוין של רמת גן. אין מה לעשות, על המשחק הזה היה כתוב 0:0.

מהלך המשחק

דקה 2: הגנת רמת גן הרחיקה רע, חלאיילה השתלט על הכדור מחוץ לרחבה ובעט החוצה.

דקה 22: רמת גן השתחררה. בוקסנבוים ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, קנדיל היה במקום והדף.

דקה 23: פדלון הגביה מצוין מצד שמאל, סימנטוב נגח למסגרת ושוב קנדיל הציל.

דקה 29: אוקוצ'ה קיבל כדור כשהוא חופשי ברחבה, אבל בזבז את ההזדמנות ובעט החוצה.

דקה 64: מיטב נשלח בשמאל והגביה לרחבה, אזורוב נגח מחמישה מטרים מעל המשקוף.

דקה 69: פנדל! המחליף לירן כהן התחיל מתפרצת ומסר למיטב, שספק הוכשל ברחבה על ידי שינה. השופט תבריזי הצביע על הנקודה הלבנה, אבל צ'ה לא ניצל את ההזדמנות ובעט פנדל אותו הצליח ארקין להדוף לקורה ולקלוט. עדיין 0:0.

דקה 76: גנאים הגביה כדור חופשי מסוכן לרחבה, אזורוב נגח לאחור וסחט הצלה מארקין.

דקה 83: חן עלה לעזרת ההתקפה במשחק מול האקסית והשאיר כדור לטלקיסקי המחליף, שבעט מצוין אבל רק למשקוף.

דקה 88: בוקסנבוים שלח את טלקיסקי לרחבה, אבל הבולגרי נעצר באחד על אחד מול יציאה אמיצה של קנדיל.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, אתנאס בורנוסוזוב, חאלד חלאיילה (לירן כהן, 60), נסטיה צ'ה, דנאיל מיטב (עובדה זבידאת, 87), אחמד קאסום (חאמד גנאים, 74), קוסטדין אזורוב.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, אלי לוי, דודי פדלון, יקיר שינה, ג'ונתן אסוס (שלומי אדרי, 87), שחר סימנטוב (אורי ביבי, 74), עומר בוקסנבוים, אובודו אוקוצ'ה, לירון דיאמנט (דימיטאר טלקיסקי, 71).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully