וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר אשקלון לאזגי: "התנהלותך גורמת לבושה"

בני וקנין שיגר מכתב חריף ליו"ר הקבוצה המסובכת ובו נכתב, בין היתר: "נשקול את המשך תקצוב הקבוצה על ידי העיריה"

מספר שעות לאחר שנפתרה, כביכול, סאגת המאמן בהפועל אשקלון, שיגר ראש העיר בני וקנין מכתב ליושב ראש הקבוצה פרוספר אזגי ובו הביע את דאגתו הגדולה ממצב המועדון. "בימים האחרונים אני מוצף בפניות אישיות של אוהדים רבים בעיר שקבוצת הפועל אשקלון חשובה להם לאין ערוך", כתב וקנין בפתח דבריו. "מתברר מאותן טענות ומפרסומים לא מחמיאים, בלשון המעטה, עליך בעיתונות הספורט, כי התנהלותך, בהנחה והפרסומים נכונים, לא מוסיפה כבוד לעיר ולקבוצה, אלא להיפך - גורמת רק בושה".

"כידוע לך", המשיך וקנין, "עיריית אשקלון הינה אחד הגורמים המרכזיים, אם לא הגדול שבהם, המתקצבת את הקבוצה בסכומי כסף גדולים, זאת כדי שלתושבי העיר תהיה קבוצה להתגאות בה ושיוכלו ליהנות מספורט עממי. מתברר כי קורה ההיפך, התושבים והאוהדים ממורמרים מהמצב שאליו הכנסת את הקבוצה בדרך ההתנהלות שלך. לאור הטענות הקשות הוריתי לבחון ולברר אותן עד תום, ומצד שני אני שוקל את המשך תקצוב הקבוצה על ידי העיריה לאור האמור", סיכם ראש העיר והוסיף כי הוא ממתין לתשובתו של אזגי.

מוקדם יותר היום הופיע יו"ר אשקלון לגפגישה עם ארגון המאמנים, בסיומה הוכרז כי אלי מחפוד יהיה המאמן הרשמי של קבוצת התחתית עד תום העונה ויחליף את גיא עזורי (ראו ידיעה נפרדת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully