וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו גורדון חתם במכבי אשדוד

21.3.2011 / 15:38

האמריקאי (28, 2.01 מ') יהיה הזר הרביעי של הקבוצה ויחליף את ווין וואלאס. האוזמן: "שחקן חזק ומנוסה שיוסיף לנו קשיחות"

מכבי אשדוד החתימה היום (שני) את שחקן הפנים לורנזו גורדון, ששוחרר לפני מספר ימים מקבוצת פורלי מהליגה השנייה באיטליה. אשדוד שקלה מועמדות של מספר שחקנים לאחר שחרורו של ווין וואלאס, ולבסוף במכלול השיקולים הוחלט להחתים את גורדון, שאמור לעשות את הופעת הבכורה שלו בליגת העל ביום ראשון הקרוב מול ברק נתניה. גורדון יהיה הזר הרביעי של אשדוד לצד ג'וש דאנקן, אוליבר לפאייט וג'וש קארטר, שסובל מפציעה שהקשתה עליו לשחק בניצחון ביום שבת על הפועל חולון.

עו"ד שי האוזמן, מנהלה המקצועי של הקבוצה אמר: "אנחנו מרוצים מהעובדה שהצלחנו להחתים שחקן בהתראה כל כך קצרה, ממש לפני תום מועד העברות, בנסיבות אשר נכפו עלינו. לורנזו הוא שחקן חזק ומנוסה, שאמור לתרום לקו הקדמי שלנו, אשר דורש תגבור. אנחנו תקווה כי לורנזו יוסיף לנו מסה וקשיחות מחד, בעוד שהוא יפתח בפנינו אופציה התקפית נוספת מאידך. אנחנו קרובים מאי פעם להבטחת מקומנו בפלי-אוף העליון ובטוחים כי לורנזו יסייע לקבוצה הן במאבקי המיקום הסופיים והן בנסיונות להעפיל לפיינל פור".

גורדון (2.01, 28), יליד סנט לואיס, הגיע למכללת אילינוי סטייט אחרי שנתיים בג'וניור קולג' ורשם ממוצעים של 16.3 נקודות ו-6.5 ריבאונדים. גורדון החליט להמשיך בקריירה באוקלהומה סיטי בליגת ה-NAIA, ואחרי שסיים את הקולג' בשנת 2006 החל במסע באירופה. את עונת 2006/7 העביר במדי גוטה השבדית וסיים את העונה באורליאן הצרפתית שם רשם 7.7 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע. עונה לאחר מכן המשיך הפורוורד האמריקאי בקו ההתקדמות במדי אנטליה הטורקית עם 21.3 נקודות ו-8.6 ריבאונדים בממוצע.

בעונת 2008/9 התנסה הפורוורד לראשונה במשחקים באירופה כששיחק עם פרנקפורט ביורוצ'לאנג' ורשם ב-4 משחקים במפעל 14.3 נקודות ו-6.8 ריבאונדים לצד מספרים נאים בליגה הגרמנית. בעונה שעברה שיתף פעולה עם ג'ק מקלינטון באליאגה הטורקית ורשם 14 נקודות ו-5.6 ריבאונדים אך רק 44 אחוז מקו העונשין. את העונה הנוכחית פתח כאמור בפורלי מהליגה השנייה באיטליה שם רשם 19.5 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-77 אחוזים מקו העונשין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully