וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: יינס להמאן מתקרב לאפודת השוער הראשון

ארסן ונגר מאוד מאוכזב מאלמוניה, הגרמני (41) שחזר מפרישה ולא שיחק למעלה משנה עשוי לפתוח אחרי פגרת הנבחרות

ה-2:2 המאכזב של ארסנל עם ווסט ברומיץ' גרם למאמן התותחנים ארסן ונגר לכאבי ראש נוספים בעמדה הכי אחורית של קבוצתו. כזכור, לפני כשבועיים נפצע השוער הראשון וויצ'יק שצ'סני מה שהותיר את המנג'ר הצרפתי עם מנואל אלמוניה כאופציה יחידה. ונגר הגיב והחזיר לסגל מפרישה את יינס להמאן בן ה-41 בצעד מדהים למדי, והיום (שני) נראה כי השוער הגרמני הוותיק עשוי לשוב לשער כבר במשחק הליגה הבא של התותחנים.

"הוא נראה כמי שלא היה בעניינים הרבה זמן, אבל הוא שמר על הגוף שלו", החמיא ונגר לשחקן החדש שלו. "יש לו כושר גופני בסיסי אבל חסרה לו קצת קבלת החלטות ומספר אימונים. האם אשקול לפתוח איתו במשחק הבא? לא איכנס לזה עכשיו אבל יש לנו שבועיים להחליט". פגרת הנבחרות תאפשר לונגר זמן רב למחשבה עד המשחק מול בלקבורן ב-2 באפריל, אך התקשורת האנגלית טוענת כי מאמן התותחנים מאוכזב עד מאוד מהיכולת של אלמוניה, ודואג כיצד יעביר את המשחקים המכריעים של העונה.

אמש, בתיקו המאכזב במגרשה של ווסט ברומיץ', כבר זכה להמאן למחיאות כפיים סוערות ואוהבות מהקהל של ארסנל. "קבלת הפנים שקיבלתי מהאוהדים בחימום היתה מדהימה, כיף לראות שהם עדיין לא שכחו אותי", אמר השוער בן ה-41, שלא שיחק כדורגל מקצועני מאז מאי 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully