וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון ויתרה על ווין וואלאס

21.3.2011 / 12:48

בעיר היין יחפשו שחקן פנים אחר, לאחר שטענו כי אשדוד סרבה לחתום על השחרור של הסנטר. תגובת אשדוד: "הוא יכול לעבור"

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) על ביטול עסקת ווין וואלאס, ששוחרר רק בסוף השבוע ממכבי אשדוד. בראשון לציון היו מעוניינים לצרף את וואלאס ואף סיכמו עימו את התנאים והעבירו אותו בדיקות רפואיות, אך במכבי אשדוד זעמו על המהלך שכן וואלאס שוחרר מהקבוצה לאחר שסרב להתאמן בשורותיה בשל טענות על פציעה. יש לציין שבבדיקות שערכו באשדוד לשחקן התגלה כי הוא כשיר לחלוטין, אך למרות זאת סרב להתאמן. בראשון לציון פנו לאשדוד אמש לקבלת השחרור של וואלאס, אך לטענתם באשדוד סרבו לחתום על השחרור. בראשון לציון יחפשו מועמד גבוה במקומו.

וואלאס (30, 2.06), בוגר מכללת וירג'יניה יוניון ובן דודו של שחקן ה-NBA בן וואלאס, ניסה את מזלו לראשונה באירופה בלובן הבלגית בשנת 2003/4, ושוחרר אחרי שישה משחקים. אחרי עונה בליגה הסרבית, הגיע בעונת 2005/6 למכבי גבעת שמואל במדיה רשם 8.6 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2 חסימות בממוצע למשחק. וואלאס המשיך לעונה נוספת בגבעת שמואל, והפעם השורה הסטטיסטית עמדה על 7.6 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-2.4 חסימות למשחק.

אחרי ששוחרר מורוצלאב הפולנית שיתף פעולה לראשונה עם עופר ברקוביץ', כשחתם בעירוני אשקלון ורשם 7.5 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-2 חסימות בממוצע למשחק. בעונת 2008/9 הגיע וואלאס לבי.סי אודסה, הצטיין בעונה הראשונה, אך בתחילת העונה השנייה שוחרר ומאז לא שיחק. העונה באשדוד רשם וואלאס ב-14 משחקים 9.2 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-2 חסימות בממוצע למשחק.

יו"ר מכבי אשדוד, עו"ד יצחק גבאי, פרסם את תגובת המועדון: "הופתענו לקרוא את הידיעות השונות אשר פורסמו היום, לפיהן מכבי "יחד הבונים" אשדוד, לכאורה, מונעת את שחרורו של וואלאס לקבוצת מכבי ראשון לציון. הדברים אינם נכונים. השחקן טופל בצורה הטובה, הסבלנית והמקצועית ביותר על ידי האגודה ולצערי התנהלותו איננה ראויה לכל התייחסות. הוא שוחרר על ידי הקבוצה ויכול לעבור לכל קבוצה אחרת אשר חפצה בו.

"כולי תקווה כי מכבי ראשון לציון, אשר עומדת מאחורי הפרסום השגוי, איננה מתרצת את השינוי בדעתה בתירוצים שאינם נכונים, על גבה של מכבי אשדוד. הקבוצה אישרה לנציגי מכבי ראשון לציון לנהל מו"מ עם השחקן, ובהמשך המתינה להעברת טפסי השחרור לידיה, לצורך חתימה עליהם ועל פי התיאום המוקדם מאמש היינו אמורים לחתום היום על טופס ההעברה לאגודת מכבי ראשון לציון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully