וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "הצמרת בהישג יד"

21.3.2011 / 12:54

למרות ההפסד, המגן מאמין שבני יהודה יכולה להשתלב בפלייאוף העליון. לירוי צעירי יחמיץ את מכבי ת"א בשל צהובים

בבני יהודה קיבלו באכזבה רבה את ההפסד אמש (ראשון) 2:1 להפועל פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל, שקטע רצף מכובד של שבעה משחקים ללא הפסד. הזהובים נמצאים כעת במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון, ואיבוד הנקודות שיבש את תכניותיו של המאמן דרור קשטן כשנותרו שלושה מחזורים לסיום הליגה הסדירה. אם לוקחים בחשבון שאחרי פגרת הנבחרת, מצפים לקבוצה שני דרבים קטנים נגד היריבות העירוניות, מכבי והפועל, אפשר להבין כי המלאכה בהחלט לא תהיה קלה.

הקשר לירוי צעירי יחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הבא, בשל צבירת כרטיסים צהובים. במועדון ינסו לנצל את פגרת הנבחרת בכדי להכשיר את הבלם איבן גארידו לקראת המשך המאבקים. בקבוצה הביעו שביעות הרצון מתפקודם של הבלמים דין מורי ואביב חדד בחודשים האחרונים מאז נפצע הקולומביאני ונעדר מהמגרשים.

"אני לא חושב שצריך להתייחס לשופט אלא להתעסק במה שקרה לנו", אמר המגן כפיר אדרי בהמשך לטענות ראשי הפועל פתח תקוה לגבי רמת השיפוט של אוראל גרינפלד. "לא הגענו למשחק במחצית הראשונה ולא שיחקנו כמו ששיחקנו בחודשיים האחרונים. בהפסקה זרקנו לפח את החצי הראשון והתחלנו מחדש. המחצית השנייה הייתה אחת הטובות ביותר שלנו העונה והגענו להרבה מצבי הבקעה, אבל אז ספגנו וקשה לחזור נגד קבוצה כמו הפועל פתח תקוה שנלחמת על חייה בליגה.

"עדיין מוקדם לסכם", אמר אדרי בנוגע לסיכויי הקבוצה להשתלב בפלייאוף העליון (כרגע נמצאים הזהובים מרחק נקודה מהמקום החמישי והשישי, עליהם מתחרות גם מכבי נתניה, הפועל עכו, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה. - ר"ב). "המטרה היא אכן פלייאוף עליון אבל התחרות קשה מאוד. ננסה לנצח את שלושת המשחקים שנשארו ונקווה לטוב. לפני חודשיים אנשים הרימו גבה כשדיברנו על בני יהודה בהקשר של צמרת. עכשיו זה בהישג יד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully