וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו מושעה מפעילות עד להודעה חדשה

21.3.2011 / 11:44

יומיים לאחר ההתפרצות שלו, במכבי ת"א החליטו להשעות את הקשר עד קבלת החלטה בעניינו. בוזגלו: "הכל נבע מאכפתיות ודאגה"

הבלגן במכבי תל אביב נמשך. הבוקר (שני) נודע כי קשר הקבוצה מאור בוזגלו הושעה מכל פעילות עד להודעה חדשה. כך נקבע בוועדת משמעת שנערכה בהשתתפותם של נציגים מהנהלת המועדון, היועץ המשפטי של המועדון מורן מאירי, השחקן עצמו ואביו, יעקב. בדיון בין הצדדים התקבלה ההחלטה שבוזגלו יושעה מכל פעילות בקבוצה, וזאת עד שתתקבל החלטה בנושא.

השעייתו של בוזגלו הגיעה לאחר התקרית שאירעה במהלכה של מחצית המשחק של הצהובים ביום שבת האחרון מול מכבי נתניה. כזכור, לאחר שבוזגלו שמע שהוא עומד להיות מוחלף הוא התפרץ בחדר ההלבשה על שחקנים תוך שהוא מטיח בהם האשמות קשות. כמו כן, לאחר החילוף עזב בוזגלו את האצטדיון ולא נשאר למשך המשחק, בו הובסה מכבי 3:0 על ידי מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-27 בליגה.

במכבי הושמעה ביקורת קשה על התנהגותו של הקשר, שכאמור אף עזב את בלומפילד במחצית המשחק ולא נשאר עד הסיום. לבוזגלו הובהר כי מדובר בהפרת משמעת חמורה וכי בעתיד לא יסבלו התנהגות שכזאת מצדו של אף שחקן בקבוצה. בכלל, במועדון כעסו על הציטוטים שהפיץ בוזגלו לאחרונה דרך האתר הרשמי שלו כשטען ש"מכבי עדיין יכולה להתחרות על האליפות".

לאחר הודעת המועדון, פרסם בוזגלו באתר הרשמי שלו וכן בחשבון הפייסבוק שלו הודעת התנצלות בה כתב: "רציתי להבהיר כי ההתנהגות שלי בשבת נבעה אך ורק מאכפתיות, דאגה ורצון שהקבוצה תצליח. אני מצטער ומתנצל על התנהגות זו. אני רוצה להמשיך ולשחק במכבי תל אביב ולהצליח עם הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully