וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "רק הפועל ת"א יכולה לעשות קאמבק כזה"

הקשר התרשם מהתיקו. ביקורת על באדיר: "זו לא התנהגות של קפטן, גמר את הסוס". גוטמן לקנדה: "החיים זה לא כדורגל"

עדכון ראשון 10:59 21/3


את הבוקר לאחר התיקו הדרמטי 3:3 במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל אמש (ראשון) מול מ.ס אשדוד, פתחו בהפועל תל אביב ברגשות מעורבים. מחד, בקבוצה שמחו על האופי הרב שהפגינה הקבוצה עם החזרה מפיגור בן שלושת השערים, בדומה למשחק אשתקד, אז עשתה זאת מול מכבי נתניה בבלומפילד. מאידך, חשו אכזבה על איבוד שתי נקודות חשובות במאבק האליפות, שאף יכולות להכריע מי תארח את משחק העונה השלישי מול מכבי חיפה בפלייאוף העליון.

יממה לאחר התיקו מול אשדוד ערכו שחקני הקבוצה ביקור במחלקות הילדים בבתי החולים וולפסון ואיכילוב. חלקם התייחסו למשחק. גילי ורמוט אמר: "במחצית הראשונה אשדוד יצאו לשלוש מתפרצות והבקיעו שלושה שערים, אבל אני שמח שחזרנו. אנחנו הקבוצה היחידה בארץ שיכולה לעשות כזה קאמבק. אמנם איבדנו שתי נקודות, אבל בצד החיובי הראנו אופי שיעזור לנו בהמשך. בראש רצות לנו המחשבות על כך שבשנה שעברה חזרנו מ-3:0 נגד נתניה ל-3:3 ובסוף זכינו בדאבל".

איתי שכטר התייחס לתהליך השיקום אחרי הפציעה בכתף: "אני ממשיך בשיקום ועובד קשה מאוד. אני מקווה שלקראת סוף הפלייאוף, בארבעת המשחקים האחרונים, אהיה על המגרש".על המשחק מול אשדוד, אמר: "יש משחקים שבחוסר ריכוז סופגים שלושה שערים ב-10 דקות בלי לשים לב. הראנו אופי ובגרות. אם היו עוד חמש דקות היינו גם מנצחים. שנה שעברה לקחנו דאבל, אבל אני בטוח שהשנה יהיה קשה מאוד".

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לצחוק או לבכות? טוטו תמוז/קובי אליהו

"כל עוד לא ניצחנו, אנחנו לא מרוצים", אמר אמש, עם סיום המשחק הקשר ערן זהבי. "אנחנו צריכים לעשות חושבים על התצוגה שלנו במחצית הראשונה. אותי לפחות שימח שאף אחד לא האשים את השני על הגולים שספגנו, ובסוף גם הצלחנו להשוות.

"קבוצות מתגוננות נגדנו עם 10 שחקנים", המשיך הקשר. "גם אם סתם יעמידו 10 קונוסים או עמודים קשה להבקיע אז בטח מול בונקר כזה. אמרו לי שהשער שלי היה חוקי ושל אשדוד מנבדל, כך שאם הגול שלי היה מאושר, הכל היה נראה אחרת. אבל אני לפחות שמח שהצלחנו לספק עוד דרמה והנאה".

זהבי שוב נאלץ לענות האם שאר העניינים סביב הקבוצה לא יפגעו בדאבליסטית בדרכה לשחזור תאריה. "אנשים יכולים להגיד שזה משפיע וינסו לתרץ זאת לאור התוצאה", אמר הקשר, "אבל אנחנו לא באמת מסתכלים ומושפעים מזה. אנחנו קבוצה חזקה וכמו שידענו להתעלם מזה עד עכשיו, נמשיך ככה".

ערן זהבי, הפועל תל אביב. קובי אליהו
"אני לפחות שמח שהצלחנו לספק עוד דרמה והנאה". ערן זהבי/קובי אליהו

גוטמן לקנדה: "מקווה שהתמיכה שלי תעזור לו"

עוד לפני המשחק עסק הצוות המקצועי בשאלה האם לכלול את עמרי קנדה בהרכב, זאת לאור העובדה שבשבוע שעבר נודע על מעורבותו בפרשת הימורים בה, על פי החשדות, היה נתון מגן הפועל תל אביב לסחיטה על ידי גורמים עבריינים.

המאמן אלי גוטמן הסביר בסיום את הבחירה בשחקן: "ההחלטה הייתה 50 אחוז מקצועית כי הוא הציג משחק טוב נגד בני סכנין. החצי השני נובע מכך שכל אחד שוגה לפחות פעם אחת בחייו וכשאתה טועה, אתה מצפה שיהיו לידך אנשים בוגרים, מתחשבים, אוהבים, שיתוו לך קו ודרך ויתנו לך תמיכה. זה מה שעשינו עם קנדה".

גוטמן סיפר גם על השיחה בין השניים קודם למשחק. "אמרתי לו 'החיים הם לא משחק כדורגל'. בסופו של דבר כל אחד יצטרך לתת לעצמו דין וחשבון. אני מקווה שהתמיכה המינימלית שנתתי תעזור לו לקבל החלטות נבונות. הכדורגל יכול רק להועיל לו".

למרות הדברים, נראה כי קנדה, לפחות לפי היכולת הירודה שהפגין במשחק, יאבד את מקומו בהרכב אותו יתפוס דני בונדר במשחק הבא של הקבוצה בעוד כשבועיים נגד הפועל פתח תקוה.

מעבר לביקורת המקצועית על יכולתו הדלה של ואליד באדיר, בקבוצה מאוד לא אהבו את התנהגותו של הקפטן, שהוחלף במחצית המשחק ולא יצא לצפות במחצית השנייה. "זו לא התנהגות של קפטן אמיתי, הוא היה צריך לכבד את החלטה של אלי", אמר אחד השחקנים, והוסיף על היכולת של הבלם: "נראה שהוא גמר את הסוס". גם כאן צפוי מהפך כשהבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה אמור לקבל את ההזדמנות בהרכב במקום באדיר.

טביב לא אישר יציאתם של אנשי מקצוע לחו"ל

ולמרות הכל, הבלגן בהנהלת האדומים ממשיך כל העת. אמש אנשיו של אחד הבעלים מוני הראל שוב זעמו על התנהלותו של הבעלים השני אלי טביב. קצפם של אנשי הראל לאחרון יצא בגלל שהוא לא אישר לא למאמן השוערים גבי בורשטיין לצאת לארגנטינה כדי לעקוב אחר אחד המועמדים להחליף את וינסנט אניימה בתום העונה, וכן לא הסכים למנהל הקבוצה מורדי דדון לטוס ולראות מחנות אימון לקיץ, זאת מכיוון שלטענת טביב אין בכך תועלת עד שיוכרע עתידה הניהולי של הפועל.

"לא יכול שמצד אחד הוא לא מאשר דברים בגלל שהוא רוצה הכרעות, ומצד שני הוא לא רוצה להיכנס להליך במבי", אמרו בסביבתו של הראל. "כבר התייאשנו מלנסות להבין אותו".

עוד במסגרת הכאוס הניהולי: כרגע הקבוצה לא יכולה להירשם למפעלים האירופים, לא רק בשל הסכסוך הכספי ואי ההסכמות בין הבעלים על התשלום לרומן רוקי ו-ווליאם אזהו, אלא מכיוון שהיא עדיין לא העבירה את כספי ההשאלה על בן שהר לאספניול. במקרה זה מדובר בבעיות מול מס הכנסה בארץ.

בהפועל מקווים שהדברים יסתדרו, כאשר התאריך האחרון לרישום על פי התקנון הישראלי הוא סוף חודש מרץ, כל זאת בתנאי שהקבוצה תמחק את כל חובותיה משנת 2010. בהפועל אגב, טוענים כי על פי חוקי אופ"א מדובר עד סוף יוני, אך ספק אם הם יהיו מוכנים לקחת את הצ'אנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully