וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "הופתעתי שלא זומנתי לנבחרת"

מלך השערים טוטו תמוז, שאחראי על הקאמבק של הפועל ת"א באשדוד: "הראינו אופי". באדיר צפוי לאבד את מקומו בהרכב

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב ביצעה הערב (ראשון) קאמבק ענק, כבשה שלושה שערים במחצית השנייה וחזרה מפיגור 3:0 ל-3:3 דרמטי במיוחד מול מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א, במשחק המרכזי של המחזור ה-27 בליגת העל. צמד של דימיטאר מקרייב ופנדל מוצלח של משה אוחיון סידרו לקבוצה המקומית את היתרון המפתיע עוד במחצית הראשונה, אך צמד ענק של טוטו תמוז ושער דרמטי של בן שהר החזירו את הדאבליסטית למשחק וקבעו 3:3 דרמטי במיוחד.

תמוז: "אנחנו לא מכונות"

אלי גוטמן על מה אמר במחצית: "באותו רגע אתה אומר לשחקנים שלך שלא משנה מה הביא ל-3:0, כרגע אנחנו פשוט רוצים לנצח את המחצית השנייה. זה לא פשוט. אפשר להצדיע לשחקנים, שב-3:0 הביאו הרבה חוסן מנטלי"

על החילופים שביצע, אמר גוטמן: "אני בא מנסיון, חוויתי את זה פעם בלימסול ועשיתי בדיוק את אותו הדבר. השחקנים עשו את ההבדל, אבל לא צריך לשכוח להם את המחצית הראשונה.

"יש לי הרגשה שהקבוצות עוד יאבדו נקודות, היום איבדנו שתי נקודות יקרות אבל איך שהתפתח המשחק אפשר להיות מרוצה מכך שלקחנו נקודה. אשדוד יכולים לקחת הרבה דברים חיוביים. הם הצטופפו מאחור, לא נתנו לנו להגיע למצבים, ומבחינתי אם הם ישחקו ככה עד סוף השנה הם לא יהיו בבעיה".

המאמן האדום נשאל על התבטאויותיו, לכאורה, לפיהן מוני הראל צריך להיות הבעלים של הפועל תל אביב, והסביר: "זה לא שאלי טביב בעלים רע. להיפך. כולנו יודעים שבלי כניסתו אולי לא היינו פה היום במצב בו אנחנו נמצאים. אבל אמרתי בסיטואציה מסוימת שאתה רוצה להביא שחקן להפועל ומתקשר למוני והוא בודק ונותן לך האישור יותר מהר. מהצד השני זה קצת יותר קשה, זה כל מה שאמרתי. לקחו מה שאמרתי ועשו מזה אישיו".

טוטו תמוז הוסיף: "שלטנו במשחק וקיבלנו עקיצה וזה הוריד לנו את האוויר, אבל אני שמח מאוד שהראינו הרבה אופי. אנחנו יוצאים עם רגשות מעורבים, אבל אני שמח שבסוף חזרנו לעצמנו. אנחנו בני אדם בסך הכל, לא מכונות, קורה שיש משחקים יותר טובים ופחות טובים. נשתדל לבוא מוכנים למשחק הבא". על הזימון שלא הגיע לנבחרת: "הופתעתי מאוד מזה, אבל אני משאיר את זה מאחורי".

לצד המחמאות לשחקנים, בקבוצה הביעו אכזבה מהיכולת של וואליד באדיר, שהוחלף במחצית בגלל כושרו המאכזב. באדיר לא צפה במחצית השנייה, ונותר לכל אורך 45 הדקות בחדר ההלבשה. באדיר צפוי לאבד את מקומו בהרכב לטובת בלם הרכש מריו פצ'אלקה.

אוחיון: "אולי השחקנים היו קצת עייפים"

מאמן אשדוד ג'ון גרגורי אמר: "שיחקנו נגד קבוצה יוצאת מהכלל. הגנתית היינו רעים מאוד בחצי השני, והשער הראשון שלהם הרג אותנו. הרגשתי שאם נשרוד את 20 הדקות הראשונות של המחצית השניה נשרוד, וזה לא קרה. היינו צריכים כבר להוביל 2:5. שיחקנו בדיוק אותו הדבר במחצית השניה, במחצית הראשונה פשוט ניצלנו את ההזדמנויות ובמחצית השניה לא.

על עתידו באשדוד אמר המאמן: "אני פשוט עושה את העבודה שלי הכי טוב שאני יכול. לא אכפת לי מה אנשים אומרים ואני לא מקשיב לשמועות. מה שג'קי בן זקן יגיד, אקבל את זה. יש המון שטויות בישראל, ואני לא מקשיב לשטויות האלה. צריך להתמודד עם הדברים האלה, והדרך היחידה להשתיק אנשים היא לנצח"

בעלי הקבוצה, ג'קי בן זקן הוסיף: "החמצה אדירה. היה משחק טוב של אשדוד, הפועל תל אביב עשו שערים מחצאי מצבים ואנחנו החמצנו עוד איזה שער או שניים. אני מבין את קריאות האוהדים, הם חייבים כתובת והכתובת הם המאמן ואני כאנשים שעומדים בראש המערכת. לפחות שומעים את אוהדי אשדוד, אז אולי יש עתיד ואולי בעתיד הם יעודדו את הקבוצה כדי להציל את הקבוצה מהמצב הקשה אליו נקלענו".

על מעמדו של ג'ון גרגורי, אמר בן זקן: "אני חושש להגיד, כי אם אגיד שמעמדו יציב יפרשו את זה אחרת. כשאחשוב שהבעיה היא ג'ון גרגורי והתרופה היא פיטורי מאמן אולי אקח את ההחלטה הזאת. אנחנו נאבקים היום בתחתית. אם חלילה נסתבך יכול להיות שנעשה זעזוע. אנחנו לא יכולים להחליף שחקנים".

משה אוחיון הוסיף: "אני מאוכזב מאוד. עשינו הכל טוב במחצית הראשונה, כבשנו שלושה שערים נפלאים. חזרנו אחורה במחצית השנייה, הזמנו התקפות ונגד הפועל תל אביב אתה משלם מהר מאוד על טעויות. במחצית הראשונה לחצנו על הכדור ולחצנו עליהם. הם איבדו כדורים והצלחנו לכבוש שערים.

"אולי השחקנים התאמצו יותר מדי במחצית הראשונה, אולי היו קצת עייפים מדי. המאמן ביקש לא לעשות טעויות ולשמור על התוצאה. עשינו שלוש טעויות ושילמנו עליהם ביוקר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully