וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "הכדור נראה לי בגודל אבטיח"

תהיתם מדוע נולה פוגע? התשובה בכותרת. הסרבי שזכה באינדיאן וולס, עלה למקום השני. ווזניאקי מכוונת לגרנד סלאם

נובאק דג'וקוביץ' המשיך את פתיחת עונת הטניס הנהדרת שלו כשניצח הלילה (בין ראשון לשני) את רפאל נדאל בגמר טורניר אינדיאן וולס. הטניסאי הסרבי הפסיד את המערכה הראשונה 6:4, אבל שב עם 3:6, 2:6 לניצחון ה-18 ברציפות שלו העונה. בעקבות הרצף המצוין והניצחון עלה נולה למקום השני בעולם, על חשבונו של רוג'ר פדרר, שירד למקום השלישי. נדאל נותר ראשון.

"אני מאושר מאוד מצורת המשחק שלי ומההצלחות האחרונות שלי", אמר נולה לאחר המשחק, בו ניצח את המדורג מספר 1 בעולם בפעם הרביעית בששת מפגשיהם האחרונים. "אבל אני יודע שהעונה ארוכה מאוד, ואני לא רוצה להיכנס לאופוריה בגלל הניצחון. אני צריך לחגוג קצת ולהתקדם".

דג'וקוביץ' נשאל האם הוא מרגיש בלתי מנוצח, ואלוף אוסטרליה אמר: "אני חווה כעת את התקופה הטובה ביותר בקריירה שלי, אבל אף אחד הוא לא בלתי מנוצח". לאחר מכן הסביר נולה את סוד ההצלחה לאחרונה שלו כאשר אמר כי "כדור הטניס נראה לי בגודל אבטיח".

רפא נדאל לא יכול היה לכושר המצוין בו מצוי דג'וקוביץ': "יש לו הרבה ביטחון עכשיו, הוא משחק מצוין. נראה מתי יגיע ההפסד הראשון שלו העונה. אני לא יודע אם זה יקרה במיאמי או במונטה קרלו", ואז הוסיף הטניסאי הספרדי בחיוך, "או לא יקרה בכלל".

ברטולי לווזניאקי: "בטוחה שתזכי בקרוב בגרנד סלאם"

בניגוד לטורניר הדברים, בנשים המדורגת מספר 1 בעולם, קרוליין ווזניאקי, היא זו שזכתה להניף את הגביע. עם זאת, על גבה שך הטניסאית הדנית רובץ עדיין קוף גדול מאחר שלא עשתה זאת בגרנד סלאם. אולי ברולאן גארוס? ווזניאקי ניצחה בגמר את מריון ברטולי הצרפתייה 1:6, 6:2, 3:6.

"הניצחון הזה מאוד משמעותי בעיניי", אמרה ווזניאקי בסיום המשחק שגזרה קופון שמנמן בן 700 אלף דולר. "זה טורניר גדול, ואני מאוד-מאוד שמחה על הזכייה. זה דומה לגרנד סלאם. שוב, הראיתי שאני מסוגלת לשחק טניס גדול וניצחתי שחקניות טובות מאוד במהלך השבועיים של הטורניר".

ברטולי, שעלתה למקום ה-10 בעולם, בכתה בסיום המשחק ואמרה כשהיא דומעת: "אני מצטערת שאני בוכה, אבל זה יותר דמעות של עייפות. קרוליין, את רמת לי לבכות. אני רוצה לברך אותך. את יכולה להיות גאה בעצמך. אני יודעת שהמטרה הגדולה שלך היא לזכות בתואר גרנד סלאם, אבל אני בטוחה שאת תעשי זאת בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully