וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "החיים שלי מבוססים על אהבה, לא על שנאה"

מאמן אינטר לא מחכה לנקום במילאן, הוא רק רוצה לעבור אותם בטבלה, ומנסה להוריד מחשיבות המשחק: "הוא לא כ"כ קריטי"

בשבוע הבא תצא הליגה האיטלקית, כמו שאר הליגות, לפגרת הנבחרת, והיא תתחדש ב-תחילת חודש אפריל עם הדרבי הגדול של מילאנו, שיסדר לנו קרב ענק בין מילאן המוליכה לאינטר, הסגנית והאלופה. רק כדי לתבל עוד יותר את הסיפור, הממילא פיקנטי עם המפגש הראשון של לאונרדו מול מילאן, אחרי העבר הארוך שלו ברוסונרי, הנראזורי צמצמו אמש (ראשון) את הפער לשתי נקודות בלבד בצמרת הליגה, כך שניצחון של ושל שחקניו יהיה מבחינתם משולם ויעלה אותם למקום הראשון. נראה שאי אפשר היה לסדר לנו דרבי דלה מדונינה יותר מעניין ומותח ומזה.

לאחר הניצחון של אינטר על לצ'ה (0:1) וצימוק הפער מהיריבה העירונית (השנואה של לאונרדו?) לשתי נקודות, התפנה לאונרדו לשוחח על הדרבי במחזור הבא. "כל המשחקים שנותרו לנו עד סיומה של העונה חשובים, לא רק אחד", ניסה מאמן הנראזורי להוריד אולי מחשיבות המשחק. הדרבי, לדעתי, לא יהיה כל כך קריטי בגלל שאחריו יש עוד שבעה משחקים. אנו מגיעים למשחק נגד מילאן בעמדה הטובה ביותר שהיינו יכולים להגיע ממנה".

כשנשאל לאונרדו האם הוא מחכה כבר לנקמה בסילביו ברלוסקוני ואדריאנו גליאני ששילחו אותו שנה שעברה אחרי עונה אחת במילאן, ענה: "לא. החיים ממשיכים ולומדים מכל דבר. אם אני מסתכל אחורה אל עבר הקריירה שלי אני לא יכול לשכוח 13 שנים במילאן. החיים שלי מבוססים על אהבה, לא על שנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully