וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סן לורנצו התפרעו, המשחק מול ולז פוצץ

לאחר שנודע על מותו של אחד מחבריהם מחוץ לאצטדיון, קהל סנלו ניסה לחדור לכר הדשא והמשחק הופסק. צפו בהתנגשויות

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יותם בן דוד

האלימות בכדורגל הארגנטינאי לא מפסיקה, והלילה (בין ראשון לשני) משחקן של סן לורנצו ו-ולז סארספילד, שתי יריבות גדולות ומרות, במסגרת המחזור השישי בקלאוסורה הופסק על ידי השופט לאחר מספר דקות בודדות. פיצוץ המשחק התרחש לאחר שאוהדי סנלו פרצו לכר הדשא, בעקבות פעולות של אוהדי ולז שזרקו חזיזים וגלילי נייר לעבר פאבלו מיגליורה, שוער סן לורנצו.

הפריצה למגרש של אוהדי האורחת אירעה לאחר שנודע להם כי אחד מאוהדי הקבוצה נורה ונהרג מחוץ לכותלי האצטדיון, כששאר חבריהם שמחוץ לאצטדיון מתעמתים עם השוטרים. אגב, עוד לפני המשחק פרצו לא מעט תגרות בין שני מחנות האוהדים.

בארגנטינה קורה רבות שהקבוצה המארחת לא מאפשרת הגעתם של אוהדי הקבוצה האורחת מכיוון שהיא איננה יכולה לערוב לביטחונם. בוולז היו סבורים שהם יכולים לשמור על אוהדי סנלו וליצור הפרדת כוחות, לאחר הפיצוץ בוולז מבינים ששגו.

"עשינו טעות והמסר שיוצא מהאירוע הזה, זה שלהבא לא נחזור על טעות זו בשנית", אמר נשיא ולז פרננדו ראפיני. "אני מצטער מקרב לב על מה שאירע. יש עדיין דברים שמשאירים אותי פעור פה וחסר מילים".

זו לא הפעם הראשונה שמשחק בין שתי הקבוצות שמתחזקות ביניהן לאורך השנים יריבות עזה מופסק. לפני כשלוש שנים כמעט משחק אחר גם לא הגיעו לתום המועד החוקי עקב נסיבות דומות.

בוקה ג'וניורס בדרך לשום מקום

שאר המשחקים במחזור השישי כן הגיעו לסיומם, אבל ייתכן שבסופם יגיע הפיצוץ. לדוגמא בבוקה ג'וניורס, שממשיכה להדרדר בצורה מדאיגה. נראה שגם הגעתו של חוליו פלסיוני בתחילת העונה לא עוזרת לבוסטרוס לשפר את מצבם הקשה, והם המשיכו במגמה השלילית שלהם עת הפסידו בבומובנרה 2:0 לאולימפו. מרטין רולה (40) וחוליו פורץ' (90) כבשו את השערים לקבוצה האורחת.

ריבר פלייט סיימה את משחק החוץ שלה בארסנאל בתיקו 1:1. ג'ונתן מאידנה העלה את המיז'ונריוס ליתרון לאחר 14 דקות, אולם מאורו אובולו איזן אחרי שלוש דקות, והתוצאה נשמרה עד הסיום.

אסטודיאנטס השיגה ניצחון דרמטי על ראסינג קלאב 0:1 משער בדקה ה-85 של הסקורר שלה, רודריגו לופז. גודוי קרוז גברה 0:2 על לאנוס משערים של ניקולס אולמדו (38) ושער עצמי של סנטיאגו הוז'וס (68). קולון ניצחה בסנטה פה 0:2 משערים של פדריקו היגואין, האח של, (20) ואיבן מורנו אי פביאנסי (77).

ארחנטינוס ג'וניורס ניצחה באותה תוצאה וגם בחוץ את ניואל'ס אולד בויס בעזרת כיבושים של סירו ריוס (6) ומאורו בוגאדו (79). קילמס ואינדפנדיינטה נפרדו ב-1:1, פקונדו פארה העלה את השדים האדומים ליתרון בחוץ לאחר 24 דקות, חואן חוסה מוראלס השווה בדקה ה-68.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully