וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' ניצח את נדאל וזכה באינדיאן וולס

לאחר שהעיף את פדרר, שלח הסרבי מסר לעולם עם 6:4, 3:6, 2:6 ענק על המדורג ראשון בעולם, וחגג זכיה שנייה בטורניר

לאחר שחגיגותיה של קרוליין ווזניאקי הבלתי נלאית הסתיימו והדנית הנהדרת ומריון ברטולי ירדו מהמשטח באינדיאן וולס, קיבלנו הלילה (בין ראשון לשני) את המנה העיקרית: גמר הגברים בין נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל. ומה נגיד ומה נאמר, השחקן הלוהט בסבב העונה הוא גם זה שזכה לחגוג, ומדובר, גבירותי ורבותי, בסרבי הפנטסטי. 24 שעות לאחר שהכניע את רוג'ר פדרר בשלוש מערכות ולמעשה הבטיח מעשית עליה למקום השני בעולם, עשה דג'וקוביץ' את אותו הדבר בדיוק למדורג ראשון בעולם, והפך לשחקן השלישי בסבב שמצליח לנצח את פדרר ונדאל באותו טורניר. הערב זה נגמר ב-6:4, 3:6, 2:6 ענק, 605 אלף דולר, והמון, המון כבוד.

הפתיחה דווקא היתה שייכת לנדאל, שהחזיק עד הערב במאזן של 16 נצחונות ו-7 הפסדים מול דג'וקוביץ', כולל 0:5 בגמרים. הספרדי השיג שש אפשרויות שבירה וניצל שתיים מהן במערכה הראשונה, בדרך לניצחון 4:6. בשלב הזה נראה היה שהטורפדו הספרדי בדרך לרשום זכיה שלישית באינדיאן וולס, בסוג של סדרה חשבונית מוזרה: הרי הוא זכה בעבר ב-2007, 2009. אלא שדג'וקוביץ' לא ויתר, ודאג ש-2011 תהיה שלו.

הסרבי הראה עליונות טכנית ופיזית במערכה השניה, ושימו לב לאחוזי ההגשה הראשונה - 68% לדג'וקוביץ', 25% בלבד לנדאל. השחקן הלוהט בסבב השתלט על המשחק ואחרי שבזבז כמה וכמה נקודות מערכה הצליח בסופו של דבר לסגור עניין עם 3:6 ולשלוח את המשחק למערכה שלישית ומכרעת. והסט השלישי היה כל כולו דג'וקוביץ'. שתי שבירות מהירות אפשרו לו לעלות ל-0:4 אדיר, תוך שהוא מציג טניס פשוט מושלם, ומשם נדאל כבר לא חזר. הסרבי בן ה-23 חוגג זכיה שניה בקריירה באינדיאן וולס, ומאזנו מאז פתיחת עונת הטניס עומד על 18 נצחונות לצד 0 הפסדים. מדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully