וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 1:2 את פריס סן ז'רמן

האלופה הצליחה להתאושש מההדחה מליגת האלופות עם ניצחון על היריבה השנואה ועלייה למקום השני בליגה. מונאקו הפסידה

צרפת עמדה מלכת הערב (ראשון) כאשר בסטאד ולודרום נפגשו מארסיי ופריס סן ז'רמן לקלאסיקו הגדול. האלופה ידעה לעשות את העבודה ונקמה ביריבתה המרה על ההפסד בסיבוב הראשון, כשניצחה 1:2 ועלתה למקום השני. כמתאבן הוגשו שני משחקי תחתית מוקדמים: נאנסי ניצחה בחוץ 0:1 את מונאקו, וקון גברה 0:2 על ארל-אביניון.

מארסיי - פריס סן ז'רמן 1:2

כמה שהדרבי של צרפת היה לוהט הערב. שתי הקבוצות הגיעו לקרב ביניהן כשלשתיהן עדיין סיכוי ריאלי לזכות באליפות והציגו משחק פשוט מצוין, ובמיוחד 45 דקות ראשונות נפלאות. מארסיי ניצחה 1:2 בסופו של דבר משערים של גבריאל היינצה ואנדרה איוו, כשקלמון שאנטום הצליח לאזן זמנית ביניהם. האלופה הצליחה להשיג ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים, לשפר את מאזן הנקודות שלה ל-51, לעלות למקום השני ולצמק את הפער מהפסגה לארבע נקודות, בעוד הקבוצה מהבירה נותרה במקום החמישי עם 45 נקודות בלבד.

מארסיי עלתה ליתרון בדקה ה-17 כשגבריאל היינצה בעט כדור חופשי פשוט מושלם מ-22 מטר לפינה והותיר את גרגורי קופה חסר אונים. אלא שהפריסאים לא ויתרו והצליחו לאזן כבר בדקה ה-27 לאחר התקפה מצוינת בסיומה בעט ננה לקורה הרחוקה וקלמון שאנטום הגיע לכדור החוזר ובעט פנימה כדי לקבוע 1:1 במחצית מצוינת. הקבוצה של דידייה דשאן לא הורידה את הרגל מהגז ועלתה ל-1:2 בדקה ה-35 כשהגבהה מצוינת של אנדרה פייר ג'יניאק מצאה את אנדרה איוו חופשי והוא נגח מטווח קרוב פנימה.

מונאקו - נאנסי 1:0

אחרי הניצחון המפתיע בבורדו בשבוע שעבר, למונאקו הייתה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום כשהיא אירחה לקרב על שש נקודות את נאנסי מהמקום ה-17. אלא ששחקניו של לורן באניד לא מסוגלים לנצח פעמיים ברציפות העונה, בניגוד ליריבים מנאנסי, שנהנו מנגיחה מוצלחת של הבלם אנדרה לואיז (19) אחרי קרן שהגביה ז'וליאן פרה. למארחים הייתה הזדמנות להשוות, אבל דמיאן גרגוריני ביום גדול עצר פנדל של פארק צ'ו יונג. נאנסי פתחה פער של שש נקודות על פני מונאקו ועלתה למקום ה-13.

קון - ארל-אביניון 0:2

עוד קבוצה שברחה ממונאקו היא קון, שעבדה קשה בביתה מול נועלת הטבלה ארל-אביניון. יוהאן מולו הרגיע את האוהדים המקומיים עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-79, והסקורר יוסף אל עראבי סגר עניין בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully