וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:1 את ולנסיה

העטלפים ספגו הפסד שני ברציפות לאחר שער של ראקיטיץ' (69). ויאריאל ניצחה 0:1 את בילבאו ועלתה למקום השלישי

אחרי ששתי הגדולות של הליגה הספרדית שיחקו כבר אתמול (שבת), היום נמשך המחזור ה-29 בליגה הספרדית, בו ויאריאל עלתה למקום השלישי אחרי ניצחון 0:1 בבילבאו. סביליה הצליחה להנחיל לוולנסיה הפסד שני ברציפות, הפעם במסטאיה, עם 0:1 משער של איבן ראקיטיץ' והורידה את העטלפים למקום הרביעי. כשנותרו תשעה מחזורים לסיום העונה, נראה שעיקר העניין נמצא בתחתית, שם לפחות שמונה קבוצות עדיין נמצאות בסכנת ירידה אמיתית.

ולנסיה - סביליה 1:0

נראה שהעטלפים מתחילים להיכנס למשבר שיהיה להם קשה לצאת ממנו. ולנסיה, שפתחה את השנה עם שמונה ניצחונות בעשרה משחקים, ספגה הערב הפסד שני ברציפות. שבוע לאחר שחטפה 4:0 משפיל בסראגוסה, חזרה הקבוצה של אונאי אמרי למסטאיה וספגה 1:0 ביתי מסביליה, שהוריד אותה למקום הרביעי בטבלה.

סביליה הצליחה למצוא את שער הניצחון בדקה ה-69 כשהגבהה הגיע לאלברו נגרדו לאחר טעות קשה של מחמט טופאל. החלוץ הספרדי בעט ונבלם והכדור חזר לאיבן ראקיטיץ', שבעט טיל לפינה של חאבי וראס וקבע 0:1 לקבוצה של גרגוריו מנאזאנו. הקשר הקרואטי כנראה התקנא באקסית שלו, שאלקה, שהדיחה את ולנסיה מליגת האלופות, וסידר לקבוצה של אמרי הפסד ליגה שלישי בארבעת המחזורים האחרונים.

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 1:0

הצוללת הצהובה חזרה מרוצה מהליגה האירופית, שם גברה על לברקוזן ועלתה לרבע הגמר, והמשיכה את התנופה גם בליגה כדי לעלות למקום השלישי. ויאריאל הגיעה לאצטדיון לא קל כמו סן מאמס, פגשה את השישית בטבלה אתלטיק בילבאו, ובכל זאת יצאה עם הנקודות. פרננדו יורנטה וחבריו היו טובים יותר במחצית הראשונה, אבל לא כבשו ונענשו בדקה ה-58. בורחה ואלרו הגביה כדור חופשי לרחבה, והארגנטינאי מרקו רובן נגח לרשת. ניצחון תשיעי לוויאריאל ב-10 המפגשים האחרונים מול בילבאו.

התחתית בוערת

מלאגה - אספניול 0:2

הקבוצה העשירה של מנואל פלגריני הגיעה למשחק מהמקום האחרון תוך ידיעה שהכסף הגדול שנכנס למועדון מהבעלים מהמפרץ הוא לא ערובה להישארות בליגה, אבל היום השיגה ניצחון שני ברציפות ונחלצה מהמקום האחרון. רונדון כבש צמד בדקות 8 ו-26 והעניק לאנדלוסים שלוש נקודות.


ספורטינג חיחון - אלמריה 0:1

בספורטינג ידעו שהפסד יצמיד אותם לקו האדום ולאלמריה, אבל ידעו לרתום את אצטדיון אל מולינון הביתי, כדי לגבור על קבוצה שלא הפסידה שלושה משחקים ברציפות. מיגל דה לאס קוובאס כבש בדקה ה-13 וזה הספיק לספורטינג בשביל לנצח.

הרקולס - אוסאסונה 4:0

הקבוצה מפאמפלונה השיגה הערב ניצחון רביעי שלישי ברציפות והיא ממשיכה לשעוט את מחוץ לאזור המסוכן, הרקולס לעומתה ירדה למקום האחרון והיא נראית בדרכה הבטוחה בחזרה לליגת המשנה. חאבייר קמוניאס (10) ונלסון (35) ביססו את היתרון של אוסאסונה במחצית הראשונה, קריסטיאן ואדוז' (61) וקיקה סולה (67) השלימו במחצית השנייה.

דפורטיבו לה קורוניה - לבנטה 1:0
ללבנטה: רובן ראמירז (90)

ראסינג סנטאנדר - ריאל סוסידאד 1:2
לראסינג: קנדי (43), ג'ובאני דוס סנטוס (77). לסוסידאד: אנטואן גריזמן (72)

עדכון ראשון: 19:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully