וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון ממשיכה לגמגם

הקבוצה של מומי זפרן סיימה ב-1:1 עם בת ים ונותרה שנייה. ראשל"צ שלישית אחרי 0:2 על בית"ר שמשון. ניצחון לעראבה

גם הליגה הלאומית יוצאת לפגרת הנבחרות, אך לפני כן התקיימו שלושה משחקים שינעלו את המחזור ה-27. עירוני רמת השרון, שראתה את כפר סבא מנצחת ביום שישי, כשלה בבית מול בת ים עם 1:1, שהשאיר אותה במקום השני. הפועל ראשון לציון עלתה למקום השלישי אחרי ניצחון ביתי 0:2 על בית"ר שמשון תל אביב, ובקרב התחתית הכח עמידר הסתבכה מאוד אחרי הפסד ביתי 2:1 לעראבה המתאוששת.

עירוני רמת השרון - עירוני בת ים 1:1

משהו רע עובר על הקבוצה של מומי זפרן, שממשיכה לקרטע מול יריבות נחותות מהחלק התחתון. הנקודה המאכזבת השאירה את הקבוצה במקום השני, אבל בפער גדול של 11 נקודות מהשלישית, שנותן הרבה שקט לפני הקיזוז. זוהר חוגג הדהים עם שער יתרון מפתיע לאורחים עמוסי הבעיות, אבל ג'ורג' אקירמי איזן כעבור חמש דקות. עבור בת ים, שלא הצליחה להשיג ניצחון ראשון על רמת השרון מאז שנת 2000, מדובר בתיקו 12 העונה (מלכת התיקו של הליגה) ומשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והיא מתקרבת לפלייאוף התחתון.

הפועל ראשון לציון - בית"ר שמשון תל אביב 0:2

הפורמה המצוינת של הכתומים נמשכה עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, שהעלה את החבורה של ניסן יחזקאל אל המקום השלישי בדרך להבטחת המקום בפלייאוף העליון. אחרי מחצית מאופסת, הגיעו 10 דקות קסומות בהן כבשו רוג'רס קולה (54) וסער בנבנישתי (64) את שערי הניצחון. בית"ר שמשון נותרה במקום ה-10 עם הפסד שני ברציפות ומקומה בפלייאוף האמצעי בסכנה.

הכח עמידר רמת גן - אחווה עראבה 2:1

שלושה מחזורים לפני הקיזוז, תחתית הלאומית נפתחה לחלוטין. ההתאוששות המדהימה של עראבה נמשכה עם משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, בעוד הכח, שקטעה בשבוע שעבר 19 משחקי ליגה ללא ניצחון, מתחילה שוב את הספירה. ראובן עובד הורחק בדקה ה-21 וביתרון מספרי עראבה כבשה פעמיים תוך דקה בעזרת שני הלטבים שלה, גונטרס סילאגליס (63) וניקולס קוז'קוקוס (64). חמודי כיאל רק צימק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully